Santos er hjemme igen
Fra : lh

Dato : 30-10-08 05:51

Snatos kom hjem i aftes/nat ved 24 tiden..... Der hørte jeg pludselig en
piben/småmiaven ved døren og jeg fór ud af senge og rigtig nok, der stod
Santos på måtten og ville ind!!! Så her var glæde og kæl og godt med varme i
brændeovnen og ja, selvom han endelig kom hjem har jeg ikke sovet meget i
nat. Pyhha, sikke en forskrækkelse.
Men tror I ikke han allerede sidder ved døren og vil ud igen...??! Han kan
tro nej, kan han.............. Han har somme tider fået lov til at gå med
mig ud hvis jeg har gået og rodet lidt i haven, hvilket han har hygget sig
med og han er blevet i haven og ved mig og har været nem at få med ind igen,
så det må han "nøjes" med fremover. Mit gæt nu er at endten har han været
lukket inde et sted eller han er blevet skræmt af et eller andet så han
simpelthen ikke har turde at komme frem før folk er begynd¨t at gå i seng og
der er blevet stille. Men det er også lige gyldigt nu, Santos er her, han
har ingen umiddelbart skader og han ser frisk og sund ud - så meget som han
nu kan.
Tak til jer der gad høre på mine bekymringer som i dag er vendt til glæde.
Må I have en god dag alle sammen.

lh

Fra : ager

Dato : 30-10-08 06:20

"lh" <mail@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> meget som han nu kan.
> Tak til jer der gad høre på mine bekymringer som i dag er vendt til glæde.

pyhha, det var godt!
sikke dog en dag.. godt han kom hjem i god behold.

Mvh. Marie

Fra : Mariann Juhl

Dato : 30-10-08 07:15

> [...]
> nu kan.
> Tak til jer der gad høre på mine bekymringer som i dag er vendt til glæde.

Hej lh

Nej hvor skønt! Hvor er det bare godt!

Med venlig hilsen
Mariann Juhl
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 30-10-08 09:06

> [...]
> nu kan.
> Tak til jer der gad høre på mine bekymringer som i dag er vendt til glæde.

Kære Lene, hvor det dog sagde et næsten fysisk klonk - stenen, der faldt
fra hjertet - da jeg så din overskrift.
Vidunderligt, at den lille stratenrøver er vel hjemme! Hvor er det godt,
hvor er jeg lettet, og du må være lykkelig, hver gang du ser på ham
Hurra, hurra
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : lh

Dato : 30-10-08 11:19

"Siri" <medetsmilKATTE@BAKKEyahoo.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Vidunderligt, at den lille stratenrøver er vel hjemme! Hvor er det godt,
> hvor er jeg lettet, og du må være lykkelig, hver gang du ser på ham

Ja du kan tro jeg nyder han er her igen. Jeg holder endda af hans snorken
(som er ret høj!)

lh

Fra : Jens C. Hansen

Dato : 30-10-08 09:16

lh wrote:
> Men tror I ikke han allerede sidder ved døren og vil ud igen...??!

Det kunne jo være en lille dreng/pige i nærheden som ikke ved noget om
katte har fodret Santos og taget ham med indenfor?
Var han sulten da han kom hjem eller var der ikke plads til ret meget?

Fra : lh

Dato : 30-10-08 11:17

"Jens C. Hansen" <*Fjernes*dsl175519@vip.cybercity.invalid> skrev i
meddelelsen news:gebqgm$29o9$1@newsbin.cybercity.dk...

> Det kunne jo være en lille dreng/pige i nærheden som ikke ved noget om
> katte har fodret Santos og taget ham med indenfor?
> Var han sulten da han kom hjem eller var der ikke plads til ret mege

Ja han var sulten, det var det første han søgte til - madskålen!!!!

I dag sover han som en sten......

lh

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 30-10-08 10:47

"lh" <mail@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget som han nu kan.
> Tak til jer der gad høre på mine bekymringer som i dag er vendt til glæde.

hej Lene

stort tillykke ! Jeg har tænkt meget på dig og Santos og har givet mine egne
fire katte ekstra ørenus og kæl.

Jeg ville også være meget tilbageholdende med at lade ham komme ud igen,
specielt fordi han er afhængig af at få medicin dagligt.

mange venlige hilsner, Anelise

Fra : Tove Krieger

Dato : 30-10-08 11:04

In news:49093d30$0$15887$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
lh <mail@mail.tele.dk> typed:
> [...]
> godt med varme i brændeovnen og ja, selvom han endelig kom hjem har
> jeg ikke sovet meget i nat. Pyhha, sikke en forskrækkelse.

Hej Lene.

Åh gudskelov at han er hjemme igen. Jeg checkede min computer hvert femte
minut i går lige til jeg gik i seng, og håbede lige som dig at han ville
komme af sig selv. Så er alt jo godt igen, og jeg sender nogle store krammer
til både Santos og dig, det er jo en kæmpelettelse når det går godt.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kate

Dato : 30-10-08 22:44

"lh" <mail@mail.tele.dk> wrote in

> [...]
> glæde og kæl og godt med varme i brændeovnen og ja, selvom han
> endelig kom hjem har jeg ikke sovet meget i nat. Pyhha, sikke en

Puha, det var godt han kom hjem. Jeg kan så udmærket fælge din frygt
for hvad der dog kunne være sket ham.
I starten af 1990'erne fik jeg 2 katte, som fik lov at komme ud. De kom
alr´tid hjem om natten og de var faktisk ikke ude ret længe af gangen,
måske 2-3 timer så kom de selv og ville ind. Så en gang, lige før eller
efter nytår, kom de ikke hjem og det var begge to. Jeg kaldte og
raslede med maddåsen og var ude mange gange for at se efter dem. Ingen
katte. Det at det var begge to gjorde mig jo endnu mere rundt på
gulvet. Sidst på aftenen lod jeg min veninde sidde med et tykt tæppe og
hoveddøren åben med besked om at lukke døren hvis de kom hjem, og så
gik jeg ellers ud langs vejen og kaldte og ledte.
Tilsidst, efter næsten et døgn, var jeg totlat udmattet, både af at
kalde og lede, men også af at være angst. så sad jeg hjemme med åben
hoveddør og stuevindue og frøs og var ked af det. Pludseligt ud af det
blå kom begge katte hjem med ca 10-20 min's mellemrum. Du kan tro jeg
nærmest græd af glæde.
Så jeg forstår godt din glæde over at Santos er kommet hjem i god
behold.

--
Kate

gerne ældre.