2 hvide katte fundet, 6880 Tarm
Fra : Winther

Dato : 29-10-08 08:29

To meget tamme hvide katte fundet hos Renovationsselskabet ESØ. De kan
sagtens være ankommet i en container fra én af omegnskommunerne

--

Vh. Winther

Al magt til tæverne, ned med sjatpisserne
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16463&ipc=61734

Fra : Siri

Dato : 30-10-08 13:27

> Winther skrev:
> To meget tamme hvide katte fundet hos Renovationsselskabet ESØ. De kan
> sagtens være ankommet i en container fra én af omegnskommunerne
> Vh. Winther

Regner med, at det er OK, at jeg viderebringer ovenstående til andre
kattevenner.
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tinka Vera

Dato : 30-10-08 16:18

> [...]
>
> --
>
> Vh. Winther
>
> Al magt til tæverne, ned med sjatpisserne

ideer:

Tjek efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk og fremlys kattene
samme sted.
Lad dyrlæge tjekke for chip.
Kontakt dyrlæger, dyreinternater og kattehjem i omegnen.
Evt annonce i lokalavisen.

Jeg håber kattene kommer hjem til deres ejer.

Med venlig hilsen
Tinka Vera
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 01-11-08 21:42

Hej

On 29/10/08 08.28, in article ge939r$17o9$1@newsbin.cybercity.dk, "Winther"
<nobody@home.dk> wrote:

> To meget tamme hvide katte fundet hos Renovationsselskabet ESØ. De kan
> sagtens være ankommet i en container fra én af omegnskommunerne

Det kan også sagtens være nogle spader, der bare har smidt dem af. Min bror
som har en gård, har oplevet flere gange, at folk bare sætter dem af ved
gården, og fræser afsted.

Mvh
Hans

Fra : Winther

Dato : 02-11-08 22:01

Hans Mouridsen wrote:
> [...]
> af. Min bror som har en gård, har oplevet flere gange, at folk
> bare sætter dem af ved gården, og fræser afsted.

Ja, desværre er det ikke alle, der tager ansvar, men kattene er videre til
et forhåbentlig godt hjem.

Fra : Tove Krieger

Dato : 02-11-08 22:11

In news:gel4ch$310t$1@newsbin.cybercity.dk,
Winther <nobody@home.dk> typed:

> Ja, desværre er det ikke alle, der tager ansvar, men kattene er
> videre til et forhåbentlig godt hjem.

Dejligt at høre Winther. Jeg har tænkt meget på de to små misser. Gid at det
fremover må gå dem godt.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Winther

Dato : 03-11-08 08:41

Tove Krieger wrote:
> In news:gel4ch$310t$1@newsbin.cybercity.dk,
> Winther <nobody@home.dk> typed:

> Dejligt at høre Winther. Jeg har tænkt meget på de to små
> misser. Gid at det fremover må gå dem godt.

Mangler jo stadig et hjem til de to trefarvede killinger, som jeg gerne vil
afsætte samlet. Men de mangler et par uger endnu inden de kan komme afsted.
Moderen til dem beholder vi selv, hun skal ikke udsættes for mere og hun er
ikke ligefrem nogen skønhed, men er en herlig kat som vil kunne komme til at
fungere sammen med resten af flokken.

Fra : Siri

Dato : 07-11-08 18:02

> [...]
> ikke ligefrem nogen skønhed, men er en herlig kat som vil kunne komme til

Tak for det, du
Hvis de to trefarvede bliver neutraliseret, så kan du annoncere dem på
vildkat.dk - DKs måske bedste chance for en kat, der trænger til nyt
hjem

Fra : Winther

Dato : 08-11-08 16:19

Siri wrote:

> [...]
> Hvis de to trefarvede bliver neutraliseret, så kan du
> annoncere dem på vildkat.dk - DKs måske bedste chance for en

så er de jo nødt til at blive steriliseret som 12 ugers, men der var vist en
liste på vildkat med dyrlæger der steriliserer så tidlig. De der ville have
dem, skulle finde ud af om de overhovedet måtte have katte hvor de bor, men
jeg har ikke hørt noget endnu, så jeg kunne godt forestille mig at de er
løbet i problemer.