forsvundet Birma
Fra : battlefields

Dato : 25-10-08 19:00

Hej
Jeg videresender lige denne:
-------------
Hejsa,

Jeg er lige blevet ringet op af en meget ulykkelig Caroline, hvis
'catsitter' er kommet til at lukke deres blåmaskede hunkastrat ud, mens de
var på ferie, og katten har nu været væk i en uge

Den forsvundne kat er som nævnt, en Hellig Birma, blåmasket, med ekstremt
blå øjne, og megen pels, meget 'silkeagtig'.
Beauty har det, som vi i birmakredse kalder 'løbere' på begge forben, altså
hvidt som løber op ad benet, fra de hvide handsker.

Hun er 4 år gammel, og er som sagt kastrat.

Beauty er løbet væk fra Buurholtvej 37 i Øster Brønderslev (9700), i søndags
(den 19. oktober).

Ejeren, Caroline Grundtvig Refstrup , har tlf.nr. 22717513, og kan kontaktes
døgnet rundt, hvis du mener, at have set Beauty.
Caroline kan også kontaktes på email: bearytales@yahoo.com

Vi vil sætte megen pris på al den hjælp, vi kan få, hvis nogen har set
Beauty el. hørt om nogen, som måske har set en en birma, så må i som sagt
kontakte os, nat eller dag.

Mange hilsner,
Caroline & Charlotte (bare behjælpelig med den her efterlysning, men også
villig til at modtage henv. på 27527225).

PS: Mailen må meget gerne videresendes til andre lister el. fora, jo flere,
som kender til Beautys forsvinden, jo bedre!
Jeg sender selv til 'Birmakatte', 'Birmaringen' og 'FD opdrætter'.

Caroline har sendt mig et billede via mms, men telefonkyndig, som jeg er,
skal jeg liiige sætte mig ind i, hvordan jeg får det over på computeren, -
if all else fails, læs brugsanvisningen

Charlotte Holm
Song Hio Sacred Birmans
Denmark