blenderdefender
Fra : Jolin

Dato : 25-10-08 00:20

Hehe, jeg måtte lige dele denne med kattegruppen.

http://www.plasma2002.com/blenderdefender/

Jeg syntes det er en OK og smart måde at lære kattene at de skal holde sig
fra køkkenbordet. På et eller andet tidspunkt holder de op helt automatisk.

/Jolin

Fra : Ukendt

Dato : 25-10-08 04:39

"Jolin" <invalid@invalid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg syntes det er en OK og smart måde at lære kattene at de skal holde sig
> fra køkkenbordet. På et eller andet tidspunkt holder de op helt

Hmm Her i huset, med mine katte, virker den vist kun de første par gange.
Og så bliver den legetøj.
Men fin ide

Mvh Allan

Fra : Denise

Dato : 25-10-08 23:56

Jolin wrote:
> [...]
>
> Jeg syntes det er en OK og smart måde at lære kattene at de skal
> holde sig fra køkkenbordet. På et eller andet tidspunkt holder de op

Synes squ det er noget underligt noget, at skræmme livet af katten på den
måde

--

Hilsen Denise