Dykning på Kap Verde - Sal
Fra : bheriksen@mail.dk

Dato : 02-11-08 23:12

Er der nogen, der har erfaring med at dykke ved øen Sal på Kap Verde?
Evt. kan anbefale et godt dykkercenter?

Fra : Ole Dreyer

Dato : 03-11-08 03:12

On 3 Nov., 07:11, bherik...@mail.dk wrote:
> Er der nogen, der har erfaring med at dykke ved øen Sal på Kap Verde?
> Evt. kan anbefale et godt dykkercenter?

der er en fin artikel i dyk oktober tror jeg det var, eller
rejsepsecial www.dyk.net.

Ole

Fra : bheriksen@mail.dk

Dato : 03-11-08 22:58

On 3 Nov., 11:12, Ole Dreyer <oledenm...@gmail.com> wrote:

> der er en fin artikel i dyk oktober tror jeg det var, eller
> rejsepsecialwww.dyk.net.
>
> Ole

Hej Ole,

tak for input!

Har fundet artiklen

Bo

Fra : Claus Lund

Dato : 04-11-08 19:47

Jeg havde 10 dyk med http://www.mantadivingcenter.cv/ i januar.
- Ejeren Nuno snakker perfekt engelsk og er en behagelig type, meget rolig.
- Instruktøren Neil (Irer) og hans kone er meget interresseret i naturen
over og under vandet.
- Divemasteren Gois kan kun portugisisk men virker som om han har stort
overblik.

Januar var lavsæson, så jeg blev trakteret med bla. en vip tur alene med
divemasteren.
Vi tog til en nærliggende by og dykkede i tunneller (med udgang i begge
ender så man altid kan finde ud).
Turen dertil foregik i taxa, med benzintanken ved siden af mig på bagsædet
og en 15 hk påhængsmotor i bagagerummet.
Dér kom jeg rigtig på eventyr

Sørg dog for at dykke med deres folk, jeg havde en temmelig dårlig oplevelse
med det dykkercenter der ligger på stranden ved siden af molen (du er ikke i
tvivl hvilket et det er, når du står dernede).

Det er mine eneste varmtvandsdyk endnu, men jeg syntes der var fantastisk
med 15-40m sigt.
Og mange, mange fisk.

God tur.

Hej Ole,

tak for input!

Har fundet artiklen

Bo

Fra : bheriksen@mail.dk

Dato : 08-11-08 22:41

On 4 Nov., 19:46, "Claus Lund" <maiken.cl...@get2net.dk> wrote:
> [...]
> tvivl hvilket et det er, når du står dernede).
>
> Det er mine eneste varmtvandsdyk endnu, men jeg syntes der var fantastisk

Hej Claus,

mange tak for dine input. Så du også nogen af de "store" fisk? Jeg har
hørt, at man kan være heldig både at se hvalhajer + div. andre.

Bo