Invitation: Lukket contra åbent system ved~
Fra : Jan Birk

Dato : 02-11-08 16:22

Lukket contra åbent system ved dyk
----------------------------------

Onsdag den 19. november kl. 19 - 22:00 holder vi en 'show aften' omkring
dybere dykning med hhv. lukkede og åbne systemer.

Ønsker du at vide hvad der skal til for at dykke dybt; eller bare have
en fornøjelig aften i dykkerselskab, så er dette noget for dig.

Alle er velkomne og kan risikere at få noget ud af det

Der vil f.eks. blive vist de 2 nye hellukkede rEvo og Sentinel
rebreathers samt X-Scooter. (På opfordring også OC).

Menu'en:

*) Hvorfor? (dybere dyk, vrag, soledyk, ........)
*) Demo af rebreather
*) Demo af dobbeltsæt
*) Opsætning til dybere dyk (solo dyk)
*) Planlægning og udførelse af et dybt dyk
*) Hvilke kurser og udstyr skal/kan man bruge
*) Oceandive viser kurser og udstyr og har gode priser.

Det er henholdsvis Sune (Helgoland) og Chris (Oceandive) som står for
aftenens indhold. Det foregår i Helgolands klublokale Dybbølsgade 15 i
København.

Arrangementet er gratis men tilmelding er nødvendig.

Tilmelding skal ske til Jan Birk (jb@ringbindet.dk) eller på telefon
4126 3858 senest den 14. november. Naboen er et pizzaria, så du/I kan
eventuelt indtage aftensmaden i Helgoland mens vi er igang . Det er
vi nogle stykker der gør. Øl og vand kan købes til klubpriser (husk små
penge til automaten - som er lige så gammel som Helgoland...).

(Det er nemmeste at komme med toget/cykel. Hvis du er i bil, koster det
9 kr. pr. time til kl. 22. at parkere)

/Jan

Fra : Sune Jørgensen

Dato : 04-11-08 07:31

Jeg vil gerne lige understrege at det er for alle, især dem der ikke ved så
meget om Rebreathers og dyb dykning i forvejen, men som er interesseret i at
vide lidt mere

/Sune

Fra : Sune Jørgensen

Dato : 13-11-08 02:16

Så er det ved at være sidste udkald
Hvis man har lyst kan man komme allerede kl. 18:00 til pizza eller
lign. og drikke for egen regning, men i godt selskab
/Sune

Fra : Jan Birk

Dato : 20-11-08 09:13

Jeg vil gerne sige tak til de mange som brugte en aften med os. Det var
både sjovt, hyggeligt og oplysende.

Håber at vi kan lave noget tilsvarende en anden god dag.

/Jan

- og klubben kom af med nogle gamle øller

Fra : flemming.holm@team-h~

Dato : 20-11-08 08:14

Hej Jan, Sune og Chris.

Tak for en spændende aften. Jeg er helt sikker på, at det er vigtigt
at dykker mødes og erfaring udveksler. Jeg håber, at der kommer andre
arrangementer af samme karakter.

mvh

Flemming Holm