kullen
Fra : Ib Tinning

Dato : 24-10-08 16:25

jeg har hørt en del dykkere tale om at dykke ved Kullen i sverige men hvor
jeg spørger fordi jeg kun kender Kullen fra klatreture og tænker på at det
må være et slæb med dykkerudstyr fra p pladsen på toppen og ned til vandet

mvh Tinning

Fra : reneandersen74@gmail~

Dato : 24-10-08 09:52

hej

kig på www.dykcen.dk under dykinfo så vælge danmark og du får et
oversigt billede så er det bare at klikke på kullen, der er en
dejtaljeret forklaring med billede osv.

skal jeg slæbe det ned tager jeg som regel ablahamn, hvis du
planlægger 2 dyk og næsten tømmer flaskerne så er det værd at slæbe
det ned. bunden er ca 18m så man har god dykker tid.

hilsen

René

Fra : Ib Tinning

Dato : 24-10-08 19:29

hej rene
mange tak .
det er en super informativ side du har vist mig her