David Konrad trækker i land - derfor EOD
Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-10-08 12:36

David har erkendt at han blot var ophidset da han skrev som
han gjorde og at han naturligvis aldrig kunne finde på at
sammenblande indlæg i dk.politik med virkelighedens
handlinger. Det har jeg taget til efterretning og dermed er
sagen afsluttet fra min side, med mindre jeg også en dag
forløber mig )

Der er derfor ingen grund til at forklare ham noget som helst
i forbindelse med min undervisning i kristendom længere, i
hvert fald ikke med udgangspunkt i den debat om en læseplan
fra 1958 også betyder at man skal følge den i den nutidige
undervisning. Det skal man naturligvis ikke.

Og så er den del af debatten ikke længere, da jeg må formode
at David Konrad er blevet klogere ved at trække i land i denne
sag.
Derfor EOD

Fra : Søren Friberg

Dato : 26-10-08 12:40

Arne H. Wilstrup skrev:
> Derfor EOD

En ikke eksisterende debat i denne gruppe fra kl. 11.25 - 12.35 en
dejlig søndag

--
Venlig hilsen
Søren Friberg, http://fotofriberg.dk

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-10-08 12:45

"Søren Friberg" <hushovmesterenfjern@msn.com> skrev i
meddelelsen news:4904570d$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...

> En ikke eksisterende debat i denne gruppe fra kl. 11.25 -
> 12.35 en dejlig søndag

når jeg modtager en beklagelse fra en der har forløbet sig, er
det naturligvis mig magtpåliggende at man ikke skal fortsætte
ad denne vej, da jeg kender nettet godt nok til at man kan få
en ikke-debat til at accelerere på et forkert grundlag.
Naturligvis mente jeg hvad jeg skrev at det ville være fint
hvis en rigtig lærer kommenterede det med udgangspunkt i
gældende læseplaner, da David åbenbart gerådede udi den
fejltagelse at man skulle rette sig efter skoleloven af 1958
og tilhørende læseplaner. Men da jeg nu har konfronteret ham
med fakta og han på den baggrund har trukket i land, ser jeg
ingen grund til at mine ærede kollegaer landet over skal bruge
deres kostbare tid på den debat. Derfor var jeg hurtigt ude
med snøren for at afværge en mulig diskussion på et grundlag
hvor postulenten allerede har givet sig.

Det var almindelig forbrugeroplysning Men jeg har godt nok
været hurtigt ude! :-/