Islam onani-plus overdøves af kedsomheds-m~
Fra : Bo Warming

Dato : 28-10-08 06:16

Islam onani-plus overdøves af kedsomheds-minus
Middelalderen havde groteske faste og bodssstraffe og pisk mod drenges
onani.
Islam tog mere afslappet på den slags.Kun frugtbarhedssex med brudt
jomfruhinde var dødssynd.
Vesten kastede sig ud i vilde eksperimener med store udsving og nåede derfor
frem til en oplysningstid med en sexfrigørelse - noget som Islam slet ikke
når frem til de første mange årtier.
Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N
,

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-08 07:12

"Bo Warming" skrev i en meddelelse:

> Vesten kastede sig ud i vilde eksperimener med store udsving og nåede
> derfor frem til en oplysningstid med en sexfrigørelse

Sexfrigørelsen skete ikke i oplysningstiden, men først
i 1960'erne - skal jeg hilse og sige. Og blev aldeles
overvældende efter opfindelsen af p-pillen sidst i
1960'erne.

Men man kan også vende den om og sige, at p-pillen
næppe var blevet opfundet, hvis der ikke inden da var
sket en bevidsthedmæssig frigørelse, som havde strakt
sig siden 1870'erne. Markedet skulle først være der.

V.h. -- Ib

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-08 07:35

"Bo Warming" skrev i en meddelelse:

> Middelalderen havde groteske faste og bodssstraffe og pisk mod drenges
> onani.

Hvornår sluttede middelalderen?
Olfert Ricard's bog "Ungdomsliv" er fra 1905 og blev
givet som konfirmationsgave op til 1930. Det er her, han
foreskriver "løbeture og kolde afvaskninger" som middel
mod onani, der som den gang bekendt ville medføre
"rygmarvstæring"

Tag dig en spiller -- Ib