Office 2003
Fra : Jørgen Hjorth

Dato : 26-10-08 20:31

Jeg har installeret Office 2003 på min stationære maskine for ca.
2 år siden fra original CD. Den ligger i et låst skab, men jeg har en
brændt kopi og registreringstallene i min reol.
Kan og må jeg installere samme på min nye bærbare PC. Den
bruges kun til privat brug.
Jeg har prøvet at installere den, men efter at have angivet koderne,
bliver jeg spurgt om jeg vil registrere via Internet eller telefon.
Jeg har svaret nej, men nu kan den kun bruges 40 gange.

Kan jeg blot registre den igen eller hvad?
Må jeg have den på 2 maskiner til privar brug?

Jørgen

Fra : Søren Blom

Dato : 27-10-08 13:13

"Jørgen Hjorth" <j.hjorth@os.dk> skrev
> Må jeg have den på 2 maskiner til privar brug?

nej.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 27-10-08 14:30

Søren Blom skrev:
> "Jørgen Hjorth" <j.hjorth@os.dk> skrev
>>

> nej.

Jo. Den jeg har må bruges på op til 3 maskiner i samme husstand.

Asbjørn M. Nielsen

Fra : jos

Dato : 27-10-08 19:16

Asbjørn M. Nielsen wrote:

> Jo. Den jeg har må bruges på op til 3 maskiner i samme husstand.

ref?

finn

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 27-10-08 19:46

"jos" <jos@her.dk> skrev i meddelelsen

> ref?
>
> finn

Nu står der ikke hvilken version han har, men der fandtes nogle home and
student versioner, som gav tilladelse til at anvende på 3 pc.er i
husstanden. Det samme kan købes i den nye 2007.

Kurt

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 27-10-08 20:09

Kurt B. Andersen skrev:

> Nu står der ikke hvilken version han har, men der fandtes nogle home
> and student versioner, som gav tilladelse til at anvende på 3 pc.er i
> husstanden. Det samme kan købes i den nye 2007.

På min står der 'Microsoft Office - Udgave til hjemmet 2003'

Asbjørn M. Nielsen

Fra : Max

Dato : 27-10-08 20:33

Hej Asbjørn

> På min står der 'Microsoft Office - Udgave til hjemmet 2003'

Ja, dem har jeg også haft mange af i hænderne, og har da også
et par stykker stående. Og på kassen står der højt og tydeligt:

Givet i licens til ikke-kommerciel brug på op til
3 hjemme-PC'er.

--
Mvh Max

Fra : Asbjørn M. Nielsen