Java program til mobiltelefon
Fra : Thomas Jensen

Dato : 03-11-08 06:40

Jeg skal bruge et meget simpelt program der kan køre på min mobiltelefon
- en Nokia 6300. Det er så simpelt at jeg mener jeg kan lave det selv,
men jeg har bare aldrig programmeret i java - og i det hele taget er det
lang tid siden jeg har programmeret, og jeg har ikke rigtig tid til at
lære java bare for at lave et lille program.

Er der noget her der kunne finde på at hjælpe mig gratis, eller for et
meget symbolsk beløb?

Det drejer sig om et program til at registrere tidspunkterne på de
opgaver jeg laver i løbet af dagen. Dvs. jeg skal have en liste (drop-
down) med opgaver jeg kan vælge fra, og når der trykkes ok, registreres
tidspunktet. Der skal kunne oprettes nye punkter til listen, og det må
også gerne være muligt at slette punkter. Tidspunkterne for opgaverne
skal gemmes i en fil der kan læses på en pc - gerne .csv. That's all!

SDK kan downloades gratis fra Nokia's hjemmeside.

Thomas Jensen, Horsens