Ændre popup størrelse ved reload
Fra : Klaus Andersen

Dato : 28-10-08 15:35

Hej gruppe

Jeg benytter mig af et popup windue som jeg åbner med en:
onclick="window.open('','popup',
'scrollbars=yes,location=no,menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,personalbar=no,status=no,left=0,top=0,width=350,height=280,left=0,top=0,'
)">

I mit popup vindue kan jeg med en dropdown hente forskelligt indhold ind,
som har forskelligt indhold, men vinduet forbliver i samme størrelse.

Det jeg ønsker er at vinduet ændrer størrelse hver gang det loades igen.

Jeg har mulighed for at gemme de ønskede størrelser i en db og hive dem ind
med asp, da indholdet i forvejen hentes ind sådan
Jeg kan også lægge dem ind i min select som del af en url-streng, men
hvordan får jeg vinduet til at skifte størrelse når det loades igen?

Mvh

KA

Fra : Birger Sørensen

Dato : 28-10-08 16:37

Klaus Andersen forklarede den 28-10-2008:
> [...]
> Jeg kan også lægge dem ind i min select som del af en url-streng, men hvordan
> får jeg vinduet til at skifte størrelse når det loades igen?

Min IE er sat til at åbne popups i ny fane.
Den skal du ikke pille ved størrelsen af. Kan vist heller ikke.
Der er mange ting, man skal afholde sig fra, selvom det er muligt.

Javascript window.resizeTo() kan vist gøre det du søger.

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : David Konrad

Dato : 29-10-08 00:48

Birger Sørensen wrote:
> [...]
> Der er mange ting, man skal afholde sig fra, selvom det er muligt.
>
> Javascript window.resizeTo() kan vist gøre det du søger.

Næh, jeg vil hellere sige, placer det i et <div> og nyd at dine brugere skal
tage stilling. Se evt http://livepipe.net/control/window

Fra : Benny Nissen

Dato : 29-10-08 21:12

Birger Sørensen wrote:

> Der er mange ting, man skal afholde sig fra, selvom det er muligt.

Tja, sådanne tøser kender jeg også