Andet multimedie
bentjuul 3670
Piktogram > Videovervågning ?
Fra : Autocadster

Dato : 23-10-08 13:16

Er der ikke en der ved hvor jeg kan finde en piktogram af et
videoovervågningskamera, det skal være i opløsning på min. 800x600 ?

Noget a'la dette, det må godt være lidt mere prof
http://kortlink.dk/5wks

Autocadster / 2620

Fra : Hagar

Dato : 23-10-08 14:40

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> videoovervågningskamera, det skal være i opløsning på min. 800x600 ?
>
> Noget a'la dette, det må godt være lidt mere prof

Her er et par forslag.

http://www.d-s.dk/media/17-8023-TH.jpg
http://www.signshop.dk/catalog/images/video.jpg
http://www.cksinfo.com/electronics/cameras/index.html
http://www1.istockphoto.com/file_thumbview_approve/2508456/2/istockphoto_2508456-cctv-camera-icons.jpg
http://www.roadtraffic-technology.com/projects/athens/images/2_athens.jpg

Det er godt nok ikke meget der er af den slags.

Hagar

Fra : Claus Tersgov

Dato : 23-10-08 22:48

Autocadster skrev bl.a.:

> Er der ikke en der ved hvor jeg kan finde en piktogram af et
> videoovervågningskamera, det skal være i opløsning på min. 800x600 ?

Det tager små ti sekunder at lave i et tegneprogram. Samtlige
tegneprogrammer har da massevis af medfølgende vetorgrafik som kan bruges...

Claus