Kryptering af harddisk / letteste måde ?
Fra : Peter von Hansen

Dato : 23-10-08 22:51

Hej eksperter,

Jeg vil have krypteret nogle af mine drev. Nogen i denne gruppe der kan
anbefale et godt og let tilgængelig program. Jeg er total nybegynder hvad
kryptering angår.

Mange tak.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 23-10-08 23:32

Peter von Hansen skrev:

> Jeg vil have krypteret nogle af mine drev. Nogen i denne gruppe der kan
> anbefale et godt og let tilgængelig program. Jeg er total nybegynder
> hvad kryptering angår.

Tag et kig på TrueCrypt. Det er gratis, og du får en let
brugerguide på nedenstående link:
http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-truecrypt.php

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Leg med verdens første regneark, VisiCalc, og mærk

Fra : Peter von Hansen

Dato : 24-10-08 00:15

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> skrev i meddelelsen

> Tag et kig på TrueCrypt. Det er gratis, og du får en let brugerguide på
> nedenstående link:
> http://kimludvigsen.dk/programmer-tools-truecrypt.php

Mange tak - lige hvad jeg havde brug for !

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 24-10-08 06:55

On Thu, 23 Oct 2008 23:51:04 +0200, "Peter von Hansen"
<jaxon@brandvarm.dk> wrote:

> Jeg vil have krypteret nogle af mine drev. Nogen i denne gruppe der kan
> anbefale et godt og let tilgængelig program. Jeg er total nybegynder hvad
> kryptering angår.

Du glemt at oplyse, hvilket operativsystem du bruger.

-A
--
http://www.hojmark.org/