Deploy Jboss / Netbeans
Fra : Frederik Hansen

Dato : 23-10-08 07:17

Hejsa,

Er der nogen som kan fortælle mig hvor jeg skal kigge hvis jeg gerne vil
aflure, hvordan det lykkes Netbeans at deploye på en JBoss, vente på at
JBoss rent faktisk deployer, og fortælle resultattet? (Normalt kopiere
jeg bare over i deploy-kataloget, og kigger i logfilen, men det vil jeg
gerne have gjort automatisk i noget andet kode end Netbeans)

Jeg har kigget i JBoss how-to's, men det er ikke lykkes mig at finde ud
af hvordan det skal gøres.

Venlig hilsen
Frederik

Fra : Thorbjørn Ravn Ande~

Dato : 23-10-08 07:33

Prøv at se om ikke http://cargo.codehaus.org/ kan det du skal bruge.

Fra : Frederik Hansen

Dato : 27-10-08 16:11

Thorbjørn Ravn Andersen wrote:

> Prøv at se om ikke http://cargo.codehaus.org/ kan det du skal bruge.

Tusind tak. Det vil straks blive studeret nærmere.