Anbefaling til Grafikkort med 2 X DVI til ~
Fra : Kim M. Jørgensen

Dato : 23-10-08 13:37

Hej jeg ville høre om der her var nogen der evt. kunne anbefale et godt
grafikkort. Eneste krav er det skal være PCI Express og have 2 DVI stik.
Kunne klare en opløsning på 1900X1200 på begge udgange og så understøtte
Open GL da jeg primært skal bruge det til Photoshop CS 4 der kan bruge GPU'en
på kortet for at udføre beregningerne hurtigt. Spil bliver det ikke brugt
til. Og skal køre stabilt under Vista.

Så er der nogen der kan anbefale et kort der kan leve op til ovenstående
krav.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 23-10-08 14:03

Kim M. Jørgensen wrote:

> Så er der nogen der kan anbefale et kort der kan leve op til ovenstående
> krav.

http://www.version2.dk/artikel/8787

Jesper Poulsen

Fra : Kim M. Jørgensen

Dato : 23-10-08 15:02

Ja okay men lidt billigere måtte det godt være he he

Det burde jeg måske have skrevet at det koet var jeg faldet over men syntes
bare ikke lige om prisen.

Fra : Hagar

Dato : 23-10-08 14:43

"Kim M. Jørgensen" <kj-remove-@gidion.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> brugt til. Og skal køre stabilt under Vista.
>
> Så er der nogen der kan anbefale et kort der kan leve op til ovenstående

Prøv også at kig på http://www.matrox.com/

Hagar