Hvem har overtaget Continox efter Greisen?
Fra : Tommy Jensen

Dato : 22-10-08 06:26

Er der en her i gruppen, som ved om nogen har overtaget og ført Allan
Greisens continox blender konsept vidre, i klubben er vi på udkik
efter en løsning til continus nitrox blending, indtil nu er det kun lykkes
mig at finde en hjemmeside som fører tilbage til Greisen grej, og det
eksister vel ikke mere efter Allans bortgang?

Tommy

Fra : JL

Dato : 22-10-08 01:00

On 22 Okt., 07:25, "Tommy Jensen" <tomm...@jensen.mail.dk> wrote:
> [...]
> mig at finde en hjemmeside som fører tilbage til Greisen grej, og det
> eksister vel ikke mere efter Allans bortgang?

Jeg går ud fra at det var dig der ringede til mig forleden?.. Jeg ved
at aquarius har købt et nitrox anlæg af bay kompressor. Du kan prøve
at kontakte dem.

Fra : Tommy Jensen

Dato : 22-10-08 17:22

"JL" <jluttichau@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

>Jeg går ud fra at det var dig der ringede til mig forleden?.. Jeg ved
>at aquarius har købt et nitrox anlæg af bay kompressor. Du kan prøve

Nej det har ikke været mig som har haft ringet, jeg er først blevet rodet
ind i sagen her for nyeligt, sådan er det jo når
man ikke kan holde sin kæft på de rigtige tidspunkter ved du jo nok!!
Tommy

Fra : Mark Denninger

Dato : 22-10-08 07:30

Ja Bay Kompressor teknik sælger da vist stadivæk deres cont.blend
anlæg så vidt jeg ved: www.bauer.dk selvom der ikek umiddelbart står
noget på deres hjememside. Det er vist kun Bauer dele der står om her.
Men ja Aquarius har et anlæg fra Bay Kompressor teknik der virker
udemærket.

Mvh Mark
Dykkerklubben Aquarius

Fra : Morten Dall Darmer

Dato : 22-10-08 21:00

hej,

"Tommy Jensen" <tommy-f@jensen.mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> mig at finde en hjemmeside som fører tilbage til Greisen grej, og det
> eksister vel ikke mere efter Allans bortgang?

jeg tror ikke der står noget på hans hjemme side, MEN aquasyd laver også et
anlæg, så prøv at kontakte ham, jeg vil tro at det er billiger end bauer, og
det virker i hver tilfælde rimelig smart.
Blandt andet kan det selv finde ud af han blandign den skal fylde hvia du
sætter en flaske med en eller anden slat på, og siger at du vil have feks
36%, så måler den selv og regner ud, og fylder det der skal fyldes for at du
ender op med 36%
det kan også sådanne noget som sluttes til printer og udskrive labels,
direkte på en printer, når du er færdig med at fylde og har analyseret, så
skriver anlæget selv en label med blanding, mod, dato osv.
så er der totch screan på det og, "on screan help"

så prøv at tage fat i ham en gang.
www.aquasyd.dk

--
Med Venlig Hilsen
Morten Dall Darmer

>>> www.divedata.dk <<<
>>> Diving . Software development . Courses . Dive Gear <<<

Fra : Per Toustrup

Dato : 23-10-08 07:27

> [...]
>mig at finde en hjemmeside som fører
>tilbage til Greisen grej, og det
>eksister vel ikke mere efter Allans bortgang?

Du er velkommen til personligt, at kigge forbi
www.dykkerklubbenaktiv.dk, hvor vi har fået nyt Continox anlæg
installeret. Så kan du både se, høre og prøve anlægget.

per

Fra : Tommy Jensen

Dato : 23-10-08 20:02

Hej Per
Tak for tilbudet som jeg eller min makker nok vil gøre brug af, foreløbigt
skal der være bestyrrelsesmøde i næste uge
og så må vi jo se hvad de beslutter eller finder ud af, men hvis så kommer
jeg tilbage med en PMer

Tommy

Fra : Leif Hansen

Dato : 09-12-08 02:05

On 22 Okt., 06:25, "Tommy Jensen" <tomm...@jensen.mail.dk> wrote:
> [...]
> mig at finde en hjemmeside som fører tilbage til Greisen grej, og det
> eksister vel ikke mere efter Allans bortgang?

Hej Tommy
Det har Jan Seidenfaden
som kan kontaktes på 50954395 jms@jetmarker.com
www.continox.dk bliver også overtaget og viderført.
Vi har lige overtaget varelageret og rettighederne og vil starte
produktion her i December/Januar2009
mvh Leif Hansen