HTC Diamond?
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 18-10-08 22:44

Nogen der har erfaring med en som kan online unlocke en diamond (sådan en
hvor man smider emei ind og der kommer en kode ud i den anden ende).
Der kommer jo en masse frem når man googler, men jeg leder efter en som rent
faktisk har erfaring med en konkret.

/Dennis

Fra : h_rasmussen@hotmail.~

Dato : 28-10-08 17:02

On 18 Okt., 22:44, "Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERN*daydreamer.dk>
wrote:
> [...]
> Der kommer jo en masse frem når man googler, men jeg leder efter en som rent

det er ikke noget problem med koder til htc hverken til tdc telia
sonofon eller 3mobil alle koder kan fås her http://online-unlock.dk
du kan tjekke firmaet på trustpilot for at se hvad kunderne skriver
omkring deres erfaringer

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 29-10-08 00:37

h_rasmussen@hotmail.com skrev :

>det er ikke noget problem med koder til htc hverken til tdc telia
>sonofon eller 3mobil alle koder kan fås her http://online-unlock.dk

Reklamer er uønsket i debatgrupperne.

I det mindste burde du have opyst, at det er din egen biks.
--
Kerim