cpi oliver går i sort.
Fra : J.B.Berantzino@gmail~

Dato : 18-10-08 02:03

Er der nogen der hjælpe mig, min oliver går ned efter 5km.
Når den så har stået ca. 5 til 10 min kan den køre lidt igen.
Kan det være den udv. tændspole.

Fra : Hagar

Dato : 18-10-08 10:12

<J.B.Berantzino@gmail.com> skrev i en meddelelse
Er der nogen der hjælpe mig, min oliver går ned efter 5km.
Når den så har stået ca. 5 til 10 min kan den køre lidt igen.
Kan det være den udv. tændspole.

Jeg ved ikke om det er for tidligt på året til kaburatoris, men det lyder
som sådan noget, prøv at put lidt kaburatorsprit i tanken og se hvad der
sker.

Hagar

Fra : Hanibal

Dato : 18-10-08 05:09

On 18 Okt., 11:11, "Hagar" <nog...@hotmail.com> wrote:
> [...]
> som sådan noget, prøv at put lidt kaburatorsprit i tanken og se hvad der

Hejsa

Er der vacumslange på sådan en CPI Oliver, jeg havde det samme problem
på min Italjet Formula 50 ( der var en meget lille utæthed i nævnte
slange og det gjorde at den ikke fik nok benzin )

Fra : ScooterGrisen

Dato : 18-10-08 05:25

On 18 Okt., 10:02, J.B.Berantz...@gmail.com wrote:
> Er der nogen der hjælpe mig, min oliver går ned efter 5km.
> Når den så har stået ca. 5 til 10 min kan den køre lidt igen.
> Kan det være den udv. tændspole.

Jeg tror du skal rense karburatoren.
Jeg tror du kan køre de 5km fordi det tager et par minutter før den
automatisk choker lukker for den genvej som er i karburatoren som
giver ekstra benzin når man skal starte en kold motor... enten det
eller også får karburatoren for lidt benzin. Så check alle slangerne
om de sidder tæt.
Det skader heller ikke at checke dit luftfilter og rense det.

Fra : det lille værksted

Dato : 19-10-08 07:26

<J.B.Berantzino@gmail.com> skrev i en meddelelse
Er der nogen der hjælpe mig, min oliver går ned efter 5km.
Når den så har stået ca. 5 til 10 min kan den køre lidt igen.
Kan det være den udv. tændspole.

Jeg har set eksempler på at tankdækslet har sluttet for tæt, så der opstår
undertryk i tanken, prøv evt, at køre en tur uden dæksel.

M.V.H.
Knud