Rensing af flasker
Fra : Sten Nordstrøm

Dato : 17-10-08 12:45

Hej

Hvordan renser og/eller vasker flaskerne indvendig og med hvad, når de er
rullet på vores maskine med messing spåner kan der sidde et "fedtet" støvlag
indvendig hvordan får vi det væk ?

Sten

Fra : JL

Dato : 17-10-08 06:05

On 17 Okt., 13:44, "Sten Nordstrøm" <st...@webspeed.dk> wrote:
> [...]
> rullet på vores maskine med messing spåner kan der sidde et "fedtet" støvlag

Med sæbe, saltsyre eller acetone.. :) Det "sunde" valg er at bruge en
neutral opvaske sæbe (ikke til maskine). Men de andre produkter er
også brugbare.

mvh
Jonas

Fra : Lars

Dato : 20-10-08 04:52

On 17 Okt., 14:05, JL <jluttic...@gmail.com> wrote:

> Med sæbe, saltsyre eller acetone.. :) Det "sunde" valg er at bruge en
> neutral opvaske sæbe (ikke til maskine). Men de andre produkter er
> [...]
Hej

Hvorfor må man ikke anvende maskinopvask?

Lars

Fra : JL

Dato : 20-10-08 06:26

On 20 Okt., 12:52, Lars <l...@person.dk> wrote:
> Hvorfor må man ikke anvende maskinopvask?

Du må anvende lige hvad du vil. Men jeg gør det ikke fordi, når jeg
bruger det så kommer der mere flashrust.

Fra : Lars Skov

Dato : 21-10-08 02:05

Hejsa

> Du må anvende lige hvad du vil. Men jeg gør det ikke fordi, når jeg
> bruger det så kommer der mere flashrust.

Måske fordi det affedter bedre?

Mvh
Lars Skov

Fra : JL