spore og grafikkort?
Fra : RK

Dato : 17-10-08 21:58

Min datter har en PC med onboard grafikkort.Hun kan sagtens spille Sims men
på dette spil vi har fået står der "grafikkort der understøtter pixel shader
2.0"?
Hvad skal man købe for at være "up to date" med de mest alm. spil?

Fra : Hagar

Dato : 17-10-08 23:07

"RK" <at@at.at> skrev i en meddelelse
> [...]
> shader
> 2.0"?
> Hvad skal man købe for at være "up to date" med de mest alm. spil?

Prøv først at kig på denne side
http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest Der kan i teste om
spillet kræver mere end et nyt grafikkort.

Så kommer det næste, hvad må det koste, men i kan kigge her
http://www.shortlink.dk/7a75eec1

Er det så AGP, PCI-e eller hvad er der for en sokkel der sidder på
bundkortet.

Hagar

Fra : RK

Dato : 18-10-08 13:11