Tortiekontoen
Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 15-10-08 21:10

Hej

Der er kommet en forespørgsel om økonomisk hjælp fra Tortiekontoen.
***
Tilløberkat der viser sig at være drægtig. Nedkommer med 4 killinger i juli
og skal nu snart have nye hjem. Plejemor (citat) " vil gerne at de er både
neutraliserede og vaccinerede når det sker, men pengene er små i det lille
hjem, så jeg tænkte om der var mulighed for et tilskud fra tortiekontoen ?
Mormissen er der sørget for, hun er blevet steriliseret og vaccineret og
skal forhåbentlig videre ud i et nyt hjem inden længe ...hun kan desværre
ikke blive her.(citat slut)
***
Der står pt. 3900,-kr på Tortiekontoen.

Lad høre om du mener der skal gives tilskud, helt eller evt. delvist.

Der er frist til at komme med din mening til den 22/10 enten her i dette
forum eller send en mail til mig på ht [at] hus.dk (alle mails om denne sag
bliver behandlet fortroligt) mails i gruppen er naturligvis til offentligt
skue :)

Tortie kontoen har fgl. konto nummer såfremt du vil donere et beløb: Jyske
Bank 5041 1260040

Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : Denise

Dato : 15-10-08 21:33

Heidi, Miver, Mulle og BajseLejse's mor wrote:
> [...]
> Jyske Bank 5041 1260040
>

> Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Synes det er en god ting at støtte, at plejemor tog sig af gravid mis. Og
det er godt misserne både er neutraliserede og vaccinerede inden de kommer
ud.

--
Hilsen Denise

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-10-08 21:52

In news:gd5ina$2cjm$1@newsbin.cybercity.dk,
Heidi, Miver, Mulle og BajseLejse's mor <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com>
typed:
> [...]
> naturligvis til offentligt skue :)
>
> Tortie kontoen har fgl. konto nummer såfremt du vil donere et beløb:

Jeg ville mene at kontoen kunne give et tilskud, men hvor stort ved jeg
ikke. Det er jo dyrt at få neutraliseret 4 killinger, men er der mon slet
ingen hjælp at hente fra Kattens Værn ? De giver måske ikke tilskud når det
ikke drejer sig om katte til genudsætning. Plejemoren kan jo sikkert også
selv betale noget af regningen. Hvis det er fire killinger på én gang kan
dyrlægen måske også give rabat. Der er jo også forskel på prisen alt efter
hvilket køn killingerne har.

Jeg synes at plejemoren skal indhente et tilbud fra dyrlægen og give dig
besked, så må det være lettere at vurdere hvor meget Tortiekontoen evt. skal
bidrage med ---- eller hvad ? Jeg vil da gerne donere et beløb igen.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : A. S. Nielsen

Dato : 15-10-08 22:45

"Tove Krieger" <minimiv@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg synes at plejemoren skal indhente et tilbud fra dyrlægen og give dig
> besked, så må det være lettere at vurdere hvor meget Tortiekontoen evt.

Jeg er (som sædvanlig) helt enig med Tove

Venlig hilsen, Anelise

Fra : Siri

Dato : 17-10-08 19:04

> [...]
indhente et tilbud fra dyrlægen og give dig
> besked, så må det være lettere at vurdere hvor meget Tortiekontoen evt.

Lige præcis.
Hvor i landet taler vi om?
Så kunne man måske hjælpe med den rette dr dyr til den rette pris, evt
via den rette kontakt til KV/Inges.
Godt initiv fra plejemor, som vi da skal bakke op om.
Lad os høre lidt mere om, hvor og hvordan
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar