en lille film
Fra : Ukendt

Dato : 15-10-08 11:56

Hej NG
jeg faldt lige over denne film.
7 timers søvn kogt ned til 2 min. film.
Hvor jeg kender det, den kat er alle steder i sengen
Specielt tilsidst hvor solen er ved at stå op.

Da det er en wmv film på 1,9MB har jeg lagt den her.

http://www.megaupload.com/dk/?d=IDJUL0QU

Mvh Allan

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-08 12:10

Filmen ligger også i dk.binaer
Men den NG kan i jo ikke lide

Mvh Allan

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-10-08 16:36

In news:48f5cf87$0$56776$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Allan G <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> typed:
> Filmen ligger også i dk.binaer
> Men den NG kan i jo ikke lide
>
> Mvh Allan

Joooh Allan. Det er TDC der ikke kan lide den.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 15-10-08 21:48

> [...]
> Specielt tilsidst hvor solen er ved at stå op.
>
> Da det er en wmv film på 1,9MB har jeg lagt den her.

Da jeg efter en masse undren og venten og bøvlen omsider fandt ud af hvordan
det link skulle grejes, var jeg ved at gå til at grin, så tror da pokker
katteejere er så trætte om morgenen...og resten af dagen for den sags
skyld..
(hint til at hente filmen, du skal starte med at indtaste et sikkerhedsord i
feltet før "download")

Tak for et godt grin Allan

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-08 18:41

"Heidi, Miver, Mulle og BajseLejse's mor" <zasha_xFJERNDETTE@hotmail.com>
skrev i en meddelelse news:gd5kuh$2dfn$1@newsbin.cybercity.dk...
> [...]
> sags skyld..
> (hint til at hente filmen, du skal starte med at indtaste et sikkerhedsord

Ja det var jo ikke det nemeste sted jeg lagde filmen
Men den ligger jo også på binaer, hehe

Mvh Allan

Fra : Niels.Pein@gmail.com

Dato : 15-10-08 16:21

On 15 Okt., 12:55, "Allan G" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote:
> [...]
> Specielt tilsidst hvor solen er ved at stå op.
>
> Da det er en wmv film på 1,9MB har jeg lagt den her.

Hah den er fin. :)
Fuldstændig ligesom Simon's Cat i "Cat Man Do".
http://www.youtube.com/watch?v=w0ffwDYo00Q
--
Niels
(snooork fra Miss Sophie)

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-08 18:43

<Niels.Pein@gmail.com> skrev i en meddelelse

[...]

Den havde jeg netop i tankerne da jeg så filmen

Mvh Allan

Fra : Pia Petersen

Dato : 26-10-08 17:45

Haha, næh, der er ikke noget at sige til, at man nogengange er ret træt om
morgenen

Den er også at finde på YouTube - http://www.youtube.com/watch?v=6Gknp-8ltmE

Kh Pia