Ingen SLI bridge inkluderet?
Fra : Jolin

Dato : 14-10-08 20:02

Jeg har netop købt 2 grafikkort for at køre SLI.

Der er tale om 2x Point of View 9600 GT 512 mb ram.

Ifølge manualen skal kortene forbindes med en SLI-bridge. Burde denne bridge
ikke være inkluderet i pakken med grafikkort? Ingen af kortene har denne
bridge inkluderet.

Hvordan får jeg fat i en sådan bridge så jeg kan køre SLI?

Kan en bridge fra et andet grafikkort bruges?

Fra : Niels C. Grønlund

Dato : 15-10-08 13:14

"Jolin" skrev i en meddelelse

> [...]
> denne bridge inkluderet.
>
> Hvordan får jeg fat i en sådan bridge så jeg kan køre SLI?
>
> Kan en bridge fra et andet grafikkort bruges?

SLI broen følger med dit MB - Ikke GFX kortne..

Så en tur på Ebay og find dig en ny SLI bro..

Alle de forhandlere jeg ringede til i KBH og omegn da min SLI bro gik i
stykker - Ville/kunne ikke sælge den løst. Men jeg kunne få en hvis jeg
købte et nyt MB.

Mvh.
Niels

Fra : Jolin

Dato : 17-10-08 02:45

"Niels C. Grønlund" <nielsgronlund@gmail.com> wrote in message

> [...]
>
> Alle de forhandlere jeg ringede til i KBH og omegn da min SLI bro gik i
> stykker - Ville/kunne ikke sælge den løst. Men jeg kunne få en hvis jeg

Du har ret. Det hører til bundkortet, ikke grafikkortet. Og grunden til at
jeg ikke har denne bro, er fordi det bundkort jeg har købt ikke understøtter
SLI men ATI's / AMD's crossfire.

Arrrgh, jeg har smidt emballagen til det ene af de to grafikkort ud så jeg
kan ikke engang benytte mig af min returret. Sådan kan det gå når man ikke
læser på lektien først. :-/

Nogen der vil købe et Point of View 9600 GT 512 mb ram. Helt nyt og man kan
vidst godt kalde det ubrugt. Men det er altså uden original emballage.

Ah jeg må hellere smutte over i en markedsgruppe i stedet for

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-08 02:05

Jolin wrote:
> Nogen der vil købe et Point of View 9600 GT 512 mb ram. Helt nyt og
> man kan vidst godt kalde det ubrugt. Men det er altså uden original
> emballage.

Er det PCI Express?
Hvad skal det koste? Et nyt koster vel omkring 800 kr.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 20-10-08 08:45

Peter S wrote:

> Hvad skal det koste? Et nyt koster vel omkring 800 kr.

Kan du ikke finde ud af at bevæge dig til den markedsgruppe som kortet
ender i eller sende ham en email?

Jesper Poulsen

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-08 12:43

Jesper Poulsen wrote:
> Kan du ikke finde ud af at bevæge dig til den markedsgruppe som kortet
> ender i eller sende ham en email?

Det er ikke havnet i nogen salgsgruppe desværre. Og jeg tror ikke det
hjælper at skrive til hans mail (invalid@invalid.dk) hehe

Fra : Martin Petersen

Dato : 24-10-08 15:28

"Peter S" <ingen mail> skrev i meddelelsen

> Det er ikke havnet i nogen salgsgruppe desværre. Og jeg tror ikke det
> hjælper at skrive til hans mail (invalid@invalid.dk) hehe

Kig i news:dk.marked.privat.edb ... Der er annoncen. Oprettet d. 17/10.

- Martin

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-08 16:17

Martin Petersen wrote:
> Kig i news:dk.marked.privat.edb ... Der er annoncen. Oprettet d.
> 17/10.

Jep, men det er så også den forkerte gruppe.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 24-10-08 20:30

Martin Petersen wrote:

> Kig i news:dk.marked.privat.edb ... Der er annoncen. Oprettet d. 17/10.

Den rette gruppe er dk.marked.privat.edb.intern

Jesper Poulsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-10-08 12:13

"Jesper Poulsen" <nospam@ingensteder.dk> skrev i meddelelsen

> Den rette gruppe er dk.marked.privat.edb.intern

Ja... Men nu var påstanden at den ikke var postet i en markedsgruppe.

- Martin