PDF-fil?
Fra : bj

Dato : 12-10-08 14:43

Hej

Er der nogen steder man kan finde muligheden for at lave pdf-filer på
nettet?

jeg spørger her fordijeg ikke kan gennemskue om jeg er inde på det rette når
jeg søger på nettet!

Mvh
bj

Fra : jos

Dato : 12-10-08 14:58

bj wrote:
> [...]
> nettet?
>
> jeg spørger her fordijeg ikke kan gennemskue om jeg er inde på det

Jeg mener Adobe tilbyder dette, men hvorfor ikke bare hente et gratisprogram
som eks. cutepdf ? - den laver fra alt der kan udskrives!

finn

Fra : Klaus H

Dato : 12-10-08 16:14

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse news:48f1fee9$0$15888$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]
> nettet?
>
> jeg spørger her fordijeg ikke kan gennemskue om jeg er inde på det rette når

Hent Cute-PDF og installer den.
Det virker så som om du har fået en ny printer, som du kan vælge at "skrive" ud på.

Klaus H

Fra : Holst

Dato : 12-10-08 16:33

bj wrote:

> Er der nogen steder man kan finde muligheden for at lave pdf-filer på
> nettet?

Det nemmeste er hos Microsoft at hente en lille tilføjelses til din Word
2007, så du kan eksportere det direkte som PDF.

Fra : jos

Dato : 12-10-08 20:31

Holst wrote:

> Det nemmeste er hos Microsoft at hente en lille tilføjelses til din
> Word 2007, så du kan eksportere det direkte som PDF.
Nu sagde manden ikke noget om at det var fra word2007!!
- det hjælper eksempelvis ikke hvis det er fra BrothersKeeper manden skal
lave pdf'er

finn

Fra : Holst

Dato : 12-10-08 21:07

jos wrote:

> Nu sagde manden ikke noget om at det var fra word2007!!
> - det hjælper eksempelvis ikke hvis det er fra BrothersKeeper manden skal
> lave pdf'er

Jeg har ingen idé om hvad BrothersKeeper er, men når han poster til MS
Word-gruppen, må man jo forvente, at han bruger MS Word.

Jeg nævnte, at det var til Word 2007, idet jeg har absolut intet
kendskab til tidligere versioner af Word (bortset fra versioner fra
midten af 90'erne, som var det værste gang lort), men jeg ved, at
omtalte tilføjelse i hvert fald fås til Word 2007.

Fra : Karsten

Dato : 12-10-08 18:42

> [...]

>nettet?
>
>jeg spørger her fordijeg ikke kan gennemskue om jeg er inde på det rette når

hej
prøv at kikke her:

http://convert.neevia.com/

mvh. Karsten

Fra : bj

Dato : 12-10-08 21:11

Tak for alle svarene, jeg bruger word 2003.

Mvh
bj