Erfaringer med CallMe mobilt bredbånd
Fra : Heine Christensen

Dato : 12-10-08 17:12

Hej NG.

CallMe kører tilbud på deres Mobil-bredbånd-løsning til og med i dag.
Jeg vil høre om nogle af jer her i gruppen har erfaringer med
dækningen/stabiliteten/hastigheden hos dem.

Selv har jeg erfaringer med TDC's secure mobile, og det er ikke for godt,
man er alt alt for ofte tvunget til at køre på normalt GPRS net.

CallMe skriver at de har den bedste dækning via Telias net...men igen har
nogle af jer erfaringer i den retning.

På forhånd tak
HC

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 12-10-08 13:01

On 12 Okt., 18:12, "Heine Christensen" <hc@_fjern_teamhm.dk> wrote:
> Hej NG.
>
> CallMe kører tilbud på deres Mobil-bredbånd-løsning til og med i dag.

Callme fører kampagner hele tiden.

Du kan også købe mobilt bredbånd hos Telia til samme pris,, dog sparer
du vist 100kr i oprettelsen hos callme.

> Jeg vil høre om nogle af jer her i gruppen har erfaringer med
> dækningen/stabiliteten/hastigheden hos dem.

Telia har den klart dårligste 3g dækning i hvertfald, men de har vist
okay EDGE dækning.

> Selv har jeg erfaringer med TDC's secure mobile, og det er ikke for godt,
> man er alt alt for ofte tvunget til at køre på normalt GPRS net.

Så skal du nok heller ikke vælge Telia mobil bredbånd.

> CallMe skriver at de har den bedste dækning via Telias net...men igen har
> nogle af jer erfaringer i den retning.

Nej har jeg desværre ikke.. men prøv at se på Telia´s dækningskort...
http://telia.dk/privat/produkter/mobiltbredbaand/daekning/

Fra : Jens

Dato : 13-10-08 08:44

"Heine Christensen" <hc@_fjern_teamhm.dk> skrev i meddelelsen

> CallMe skriver at de har den bedste dækning via Telias net...men igen har
> nogle af jer erfaringer i den retning.

Telia har noget nær den dårligste 3G dækning jeg har oplevet. Modemmet kørte
hele tiden EDGE og den forbindelse synes jeg også var dårlig.
Det er 3 måneder siden at jeg prøvede Telia, så noget kan selvfølgelig have
ændret sig).

Men det afhænger selvfølgelig også af hvad du skal bruge det til. Jeg bruger
min mobiledata forbindelse til VPN.

Nu kører jeg 3 mobil bredbånd og der er dækningen og hastigheden rigtig god
de forskellige steder i landet jeg har prøvet (ja selv ude i klitterne ved
Blåvand)...

Jens

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 13-10-08 20:33

> [...]
> man er alt alt for ofte tvunget til at køre på normalt GPRS net.
>
> CallMe skriver at de har den bedste dækning via Telias net...men igen har

Telia har som de andre skriver den absolut dårligste dækning mht. 3g

Hvis du læser rundt omkring mht. erfaringer med CallMe, så er det vist bare
med at holde sig væk...

/Steen