Skærme
Fijala 3554
Driver til touchskærm
Fra : Karsten Krambs

Dato : 11-10-08 17:08

Jeg har en LG 1510 SF, jeg kan ikke finde den originale CD med XP
driver. Den driver jeg kan DL fra LG hjemme side er en vista driver og
virker ikke rigtigt.

Nogen som har købt denne monitor og kan hjælpe med en driver.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 11-10-08 17:52

Karsten Krambs <snabelulrich@DONTSPAMhotmail.com> skrev :

>Jeg har en LG 1510 SF, jeg kan ikke finde den originale CD med XP
>driver. Den driver jeg kan DL fra LG hjemme side er en vista driver og
>virker ikke rigtigt.

Hvad vil du bruge en driver til?

Det findes ikke, du skal da bruge den der følger med i Windows.
--
Kerim

Fra : Karsten Krambs

Dato : 12-10-08 04:08

okay... kan du uddybe?

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : M.N.

Dato : 12-10-08 11:18

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> Hvad vil du bruge en driver til?
>
> Det findes ikke, du skal da bruge den der følger med i Windows.

Og hvordan tror du at touch kommer til at fungere?

Mogens

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 12-10-08 11:32

"M.N." <willemoesgade@gPOST.nospam> skrev :

>Og hvordan tror du at touch kommer til at fungere?

Så kunne han jo skrive, at det er en speciel skærm.

Som standard skal der jo ikke bruges specielle drivere til
skærme.
--
Kerim

Fra : M.N.

Dato : 12-10-08 11:35

> Så kunne han jo skrive, at det er en speciel skærm.
>
> Som standard skal der jo ikke bruges specielle drivere til
> skærme.
> --
Puds dine briller og læs emne!

Mogens

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 12-10-08 11:43

"M.N." <willemoesgade@gPOST.nospam> skrev :

>Puds dine briller og læs emne!

Så jeg nu, og skulle også poste en UPS!

Men ofte er det sådan, at mange ikke læser subject og derfor bør
man altid skrive det i selve indlægget.
--
Kerim

Fra : M.N.

Dato : 12-10-08 16:14

> Så jeg nu, og skulle også poste en UPS!
>
> Men ofte er det sådan, at mange ikke læser subject og derfor bør
> man altid skrive det i selve indlægget.
> --
Dvs. at du læser alt?

Mogens

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 12-10-08 17:15

"M.N." <willemoesgade@gPOST.nospam> skrev :

>Dvs. at du læser alt?

Ikke nødvendig alt, men i de grupper, jeg abonnerer på, der
hopper jeg fra et ulæst til det næste ulæste og det er imellem
brødteksten, ikke oversigten..

Skimmer. hvad der står og hopper videre.

Og nogen svarer jeg med et mere eller mindre brugbart svar, i
dette tilfælde desværre det sidste.
--
Kerim

Fra : Karsten Krambs

Dato : 13-10-08 06:21

On Sun, 12 Oct 2008 12:43:01 +0200, Kerim Ellentoft
<kerim@mail.tele.invalid> wrote:

>"M.N." <willemoesgade@gPOST.nospam> skrev :

>Men ofte er det sådan, at mange ikke læser subject og derfor bør
>man altid skrive det i selve indlægget.

Jeg læser overskrift først, og finder jeg det interessant - så dykker
jeg ned i indlægget

- Ligesom når jeg læser avis...

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-10-08 16:56

Karsten Krambs <snabelulrich@DONTSPAMhotmail.com> skrev :

>Jeg læser overskrift først, og finder jeg det interessant - så dykker
>jeg ned i indlægget

Det tager længere tid end den måde, som jeg læser indlæg på.
--
Kerim

Fra : M.N.

Dato : 12-10-08 11:28

"Karsten Krambs" <snabelulrich@DONTSPAMhotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> virker ikke rigtigt.
>
> Nogen som har købt denne monitor og kan hjælpe med en driver.

Der står at den kan bruges til både NT, 2000, XP og Vista.
Så der må være noget galt med den når den ikke virker.

Mogens