Den bedste 30-scooter
Fra : Ukendt

Dato : 11-10-08 01:47

Er der nogenlunde enighed i gruppen om, hvilke(n) 30 km/t scooter der er det
bedste køb op til 16-17.000 kr.?

Er det fx. PGO, Piaggio, Gilera, Peugeot, Yamaha eller nogle helt andre? Og
hvilken model?

Er der forresten nogen af jer der har prøvet en Piaggio ZIP 30 med
4-taktsmotor?

Mvh Peter

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 11-10-08 03:09

Peter S wrote:

> Er der forresten nogen af jer der har prøvet en Piaggio ZIP 30 med
> 4-taktsmotor?

I sagens natur må den køre længere på en liter benzin og stinke langt
mindre.

Jesper Poulsen

Fra : Ole Pagh

Dato : 11-10-08 10:10

Peter S har bragt dette til verden:

> Er der forresten nogen af jer der har prøvet en Piaggio ZIP 30 med
> 4-taktsmotor?

Jeg har haft en 45 model af ovenstående i over 5 år og er meget
tilfreds.
Den kører over 50 km/l og har rundet 52.000 km.
Der er en tråd om 30 modellen (som nu er lavet i Kina) her:
http://www.billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=8205

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : ScooterGrisen

Dato : 11-10-08 04:20

Jeg vil da klart syntes du skal købe en 4 takt, alene fordi de køre
langt på literen, ikke stinker af olie/benzin for dine med trafikanter
også larmer de ikke.
Du kan se diverse 4 takt scootere her : http://mentos.wep.dk