nogle der kan give denne kat en chance ?
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 11-10-08 08:01

denne mail lå i min indbox i morges

Kishmis er rigtig ked af det! Hun bor nemlig på et dyreinternat, men er så
ked af at være der, at hun tisser på gulvet og klør sig selv til blods.

Kishmis er en sød hunkat på et år. Hun blev fundet løbende herreløs omkring,
og derfor blev hun afleveret på Dyreværnets internat. Men her er hun så ked
af at være, at det haster meget med at finde hende en god familie, hvor hun
kan falde til ro og blive tryg.

Så har du tid til en sød og kælen lille kat og en stor have uden for mange
farer - eller kender du nogen, der har - så kig på billederne og bliv blød
om hjertet. Vi håber sådan, at nogle kan hjælpe den lille kat, for hun kan
ikke sidde på internatet ret meget længere.

Se mere på www.dyrevaernet.dk , ring på 44 94 66 95 eller besøg Dyreværnet
på Islevdalvej 85, 2610 Rødovre.

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Nina

Dato : 11-10-08 12:24

Krydser virkelig fingre for, at der sker noget snart
Tjekkede siden, og hvor får man bare lyst til at tage nogle flere katte
ind - hvilket desværre ikke er muligt.
HELD OG LYKKE

Fra : Siri

Dato : 11-10-08 13:58

> [...]
> om hjertet. Vi håber sådan, at nogle kan hjælpe den lille kat, for hun kan
> ikke sidde på internatet ret meget længere.

Må jeg 'sakse' mailen og bringe den videre på et katteforum (nej, ikke
dét Katteforum) ?
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-08 14:43

> Må jeg 'sakse' mailen og bringe den videre på et katteforum (nej, ikke
> dét Katteforum) ?
> Med venlig hilsen
> Siri
> - Tøm kattebakken ved privat svar

Hej Siri
Det tror jeg er ok.
Jeg fik den også i indbakken her til morgen.
Og den ser sød ud den der kat. Men jeg har nok i mine 2 tyraner
Mvh Allan

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 11-10-08 16:17

Hej Siri

Ja spred den bare, jo flere der ser den, jo større chance er der for at hun
får et godt hjem

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Tove Krieger

Dato : 11-10-08 17:49

In news:48f0c35d$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Marianne Hellemose <catsKATTE@BAKKEwebnetmail.dk> typed:
> Hej Siri
>
> Ja spred den bare, jo flere der ser den, jo større chance er der for
> at hun får et godt hjem

Jeg blev helt blød om hjertet da jeg så hende. Hvor er hun dog yndig. Ville
ønske at jeg kunne hente hende, men jeg ved 100% sikkert at det vil Mini
*aldrig* gå med til. Hun bryder sig ikke om andre katte, og den lille mis på
internatet kunne sikkert godt trænge til at være alenekat i et hjem, hvor
det kun var hende der herskede.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Gertrud Hovgaard

Dato : 12-10-08 12:35

> [...]
> ked af at være der, at hun tisser på gulvet og klør sig selv til blods.

Jeg ville med glæde tage hende til mig,men der må jo være en grund til
at hun er så stresset/ked af det,at hun tisser etc. Er det på grund af
de andre katte monstro?
Ved heller ikke hvordan mine katte ville tage imod en "voksen"
kat,kontra en killing.
Men ja hvor er hun sød,det skær dybt i en.

Med venlig hilsen
Gertrud Hovgaard
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Siri

Dato : 12-10-08 18:05

> [...]
> de andre katte monstro?
> Ved heller ikke hvordan mine katte ville tage imod en

Gertrud, hvis du kan, så forsøg at give hende chancen. Jeg kender en
pige, der har arbejdet på internat, og hun siger, at nogle katte bare
panikker over så rigtig mange fremmede katte og uroligt miljø.
Der er sikkert bedre plads og mere ro hos dig, måske endda mulighed for
at holde hende adskilt en uge eller to, og så lave langsom sammenføring.
Ro og plads, kærlighed og god mad - det kan gøre så meget.
Belle har det nu pragtfuldt, og får snart en legekammerat....
Maffer er lykkelig hos ny madmor og alle hendes NFOer
Prøv....