REVO rebreather
Fra : henrik.trine@privat.~

Dato : 11-10-08 04:41

Hej
Nogle der kender en dykkerbutik som forhandler REVO rebreather eller
en som dykker med omtale enhed ?

Hilsen
Henrik
Amager

Fra : Nicolai Hanssing

Dato : 11-10-08 14:39

Hej Henrik,

Der er ihvertfald 4 dykkere i Danmark.
RL, Mig selv, Sune Jørgensen, og en Torsten-et-eller-andet over i
Jylland "TMVA".
Der er ikke nogen butik der kan eller må forhandle den, da den ikke er
CE-godkendt endnu.

Jeg hentede selv min i Sweizh (kan ALDRIG huske hvordan det land
staves) for at spare lidt og skulle alligevel til Italien på ferie så
det passede godt sammen. Hvordan de andre er kommet ind i landet ved
jeg ikke

Nicolai

PS: Det hedder en "rEvo" - Se evt. min mail.

Fra : Sune Jørgensen

Dato : 11-10-08 15:28

Hej Henrik

"Nicolai Hanssing" <nh-fjern-@servo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Henrik,
>
> Der er ihvertfald 4 dykkere i Danmark.
> RL, Mig selv, Sune Jørgensen, og en Torsten-et-eller-andet over i Jylland
> "TMVA".

Det er Thorsten Andersen fra Viborg, der ligesom jeg har haft den på 80m+.
Nicholai er fra Allerød og jeg selv fra Roskilde.
Jeg købte Rasmus Lauritzen gamle rEvo og tror ikke han har fået en ny:

http://www.nortechdiving.dk/

Du kan dog ikke købe en dykklar rEvo før du har fået en uddannelse på den.
RL holder på scrubbere eller åndingslange indtil du får det gyldne
håndtryk

Tror alle tre modeller i DK er mCCR versionen.
Der er kommet en del i Sverige, men her er KISSén jo også meget udbredt.
RW profiles (kræver konto):

http://www.rebreatherworld.com/members/sune-jorgensen.html
http://www.rebreatherworld.com/members/tmva.html
http://www.rebreatherworld.com/members/hanssing.html
http://www.rebreatherworld.com/members/rasmus.html

> Der er ikke nogen butik der kan eller må forhandle den, da den ikke er
> CE-godkendt endnu.

Du køber en rEvo i Schweiz. Hvis du selv henter den kan du slippe med 7,6%
moms, tror jeg:

http://www.revo-rebreathers.com/ordering.html

CE godkendelse sker forhånbenlig meget snart tror jeg, men spørg Poul
Raymaker selv, han svarer normalt indenfor nogle få timer.

Fra : cposts@gmail.com

Dato : 12-10-08 12:33

On Oct 11, 4:27 pm, "Sune Jørgensen" <sune.jorgen...@mail.dk> wrote:
> [...]
>
> CE godkendelse sker forhånbenlig meget snart tror jeg, men spørg Poul
> Raymaker selv, han svarer normalt indenfor nogle få timer.

Rasmus har en Hybrid rEvo II nu med en Shearwater pursuit controler,
så den sidst jeg var dernede, den er sweeeet :)

Jeg mailede sammen med Paul Raymakers for nogen tid siden. Han siger
at der kommer en ny model (rEvo 3) som er CE godkendt. Han nævnte ikke
noget om hvornår. Han skrev dog at den bliver større en rEvo I og II
for at den kan møde CE normens krav.

Hilsen Christian