PDF af mange tegninger
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 10-10-08 16:13

Hej alle!

På arbejde snakker vi lidt om at fjerne vores arkivskabe i produktionen.
Så skal alle tegninger lave om til PDF.
Vi bruger SolidWorks.
Vi har PrintWorks.
Så lang så godt!

Nu kan jeg jo bare sætte PrintWorks op til at den skal printe ud til en
PDFprinter, jeg har prøvet CutePDF, det virker, men jeg skal side og trykke
på OK hver gang PDF'en skal gemmes.

Findes der en PDF printer der bare kan gemme PDF'en uden at skal have
bekræftet navn og placering?????

Hvis den var gratis vil dette også være guld!

Så kunne jeg sætte en Pc'er i gang i en weekend med at gøre dette, jeg gider
ikke ret godt side der og trykke mange tusinde gange (c:

Hans Nikolajsen

Fra : Rado

Dato : 11-10-08 09:39

On Fri, 10 Oct 2008 17:13:12 +0200, "Hans Nikolajsen"
<hansnikolajsen@msn.com> wrote:

>Findes der en PDF printer der bare kan gemme PDF'en uden at skal have
>bekræftet navn og placering?????

PDF Create kan gøre det, se screenshot af indstillinger her:

http://zantra.dk/temp/pdfprint.gif

I alt fald den udgave der følger med PDF Converter Enterprise. Men jeg
vil tro at standalone versionen af PDF Create er identisk med denne:

http://nuance.com/pdfconverter/create/

Så hvis du ellers kan komme udenom printdialogen der åbner når man
printer fra et program vil jeg tro det funker.

>Hvis den var gratis vil dette også være guld!

Det er den her desværre ikke, og der er vist heller ingen trial
version, men der er til gengæld 30 dages returret.

Alternativt er der deres PaperPort program, der har indbygget PDF
printer der automatisk placerer PDF filen i den valgte mappe i
programmet, uden nogen dialogboks. Bemærk at standard versionen kun
laver image PDF, man skal have fat i pro versionen for at få adgang
til alle PDF formater.

http://nuance.com/paperport/
http://zantra.dk/temp/PaperPortGettingStartedGuide.pdf

--