JSF struktur opdateres ikke korrekt når JS~
Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 08-10-08 12:54

Hej.

Jeg roder med noget JavaServer Faces efter to års pause, og jeg er
ramlet ind i samme problem jeg havde dengang, nemlig at hvis jeg retter
i fx kildeteksten til en kompliceret <h:dataTable>, gemmer denne og
viser siden igen, så er uddata forkert - åbenbart fordi nogen
komponenter er blevet genbrugt fra den forrige udgave, istedet for at
det hele er blevet arkiveret lodret og bygget igen.

Hvis jeg sætter id på dataTable så opdateres korrekt når siden
genindlæses, men så skal jeg huske at rette den hver gang.

Det er jeg egentligt ret træt af, og vil derfor høre om der er nogen der
genkender problemet og har en konstruktiv løsning til at fortælle JSF at
jeg VIL have at den genbygger alting på ny når en JSP-side oversættes?
(Bare passende Google-søgeord vil også være fint :)

Miljøet er JSF-1.2.04 som det følger med MyEclipse 6.5 (ikke MyFaces),
og der afvikles i den Tomcat 6 der er indbygget i MyEclipse.

Mvh,

Thorbjørn