nvlddmkm problemer
Fra : Pomfrit

Dato : 04-10-08 17:42

Hey.

Har lige købt ny computer.
AMD Phenom 8750 X3
2048 Mb Kingston DDR2 ram
ASUS M3A
XFX GeForce 9600 GT 512 mb DDR3 ram

Men så begyndte der og komme denne fejl.

"Skærmdriveren nvlddmkm stoppede med at svare og er genoprettet."

Det kan komme menes jeg spiller eller er på computeren.

Har directX10 og de nyeste driver fra NVidia...

Nogen forslag til hva problemet er..??

På forhånd tak.

Pomfrit

Fra : Pomfrit

Dato : 05-10-08 06:07

Skal lige siges at jeg kører med Vista og ikke Windows Xp.

Er der nogen som der har haft denne fejl i Windows XP også?

Fra : Poul Johannsen

Dato : 05-10-08 09:38

Hej

> Skal lige siges at jeg kører med Vista og ikke Windows Xp.

Har også vista og har ingen problemer med skærmdriver. Hvilken version af
driver kører du med?
178.13?

Mvh Poul

Fra : Pomfrit

Dato : 05-10-08 15:38

Ja. Jeg køre med 178.13.

Tror i at det er DX10 der gør det eller..?

Fra : Poul Johannsen

Dato : 05-10-08 18:53

Hej

> Ja. Jeg køre med 178.13.

Okay. Jeg har ingen problemer med den driver under Vista 64 bit.

> Tror i at det er DX10 der gør det eller..?

Aner det ikke. Prøv at afinstallere og så geninstallere driveren.
Prøv også at scanner for snavs (f.eks. spyware og lign.) med spybot and
destroy.

Mvh Poul

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 05-10-08 12:32

Pomfrit wrote:
> Skal lige siges at jeg kører med Vista og ikke Windows Xp.

Det giver sig selv, da du har DX10.

Jesper Poulsen