sex tracker cookie! skal jeg være bekymret~
Fra : Snuden

Dato : 04-10-08 15:34

Jeg har en del sextracker cookies og div ad tech et eller andet cookies.
Selvom jeg sletter alle temp filer advarer AVG mig om disse cookies der blev
åbnet når jeg besøger et websted. Jeg har googlet lidt for at finde ud af om
jeg skal være bekymret. Hvad er en sextracker cookie..og hvordan får man
den? Er det når man besøger tvivlsomme sites?

Snuden

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-10-08 15:41

Snuden skrev:
> Hvad er en sextracker cookie..og
> hvordan får man den? Er det når man besøger tvivlsomme sites?

Jeg har ikke hørt navnet før. Der er ingen grund til at
prøve at finde ud af, hvad det dækker over, eller hvordan du
har fået dem. Cookies er ikke farlige, ignorér dem i stedet
(og bed også AVG om at ignorere dem).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug Thunderbird til mail, og undgå at få fyldt indbakken