Fuglekald
Fra : Qwinten

Dato : 01-10-08 11:47

Nu er fuglene holdt med at synge og mange er på træk lige nu. Mange
fugle har specielle flugtkald som mange gange er helt forskellig fra
deres sang. Der findes masser af CDer med fuglesang, men findes der også
CDer med de kald og flugtkald som fuglene bruger uden for yngletiden og
på trækket? Jeg har downloaded fuglesang fra min computer til min mobil
som jeg så har med ude i naturen og kan på den måde genkende fuglene på
sangen, men nu synger fuglene jo kun en lille del af året, så hvad gør
jeg resten af året???
Nogen der har et godt bud?

Qwinten

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 03-10-08 12:41

Qwinten wrote:
> [...]
> måde genkende fuglene på sangen, men nu synger fuglene jo kun en
> lille del af året, så hvad gør jeg resten af året???

http://www.naturbutikken.dk/pl/DVD_CD_m_m__200.aspx

Mikkel

Fra : Qwinten

Dato : 03-10-08 23:12

Jens Mikkel Lausten skrev:

> http://www.naturbutikken.dk/pl/DVD_CD_m_m__200.aspx
>
> Mikkel

Tak for svaret
Har nu bestilt Nordens fuglestemmer og så røg der oz lige Rovfugle i
felten med i kurven

Qwinten