Outlook 2003 / 2007 - autodelete
Fra : Mike Johnson

Dato : 03-10-08 12:03

Findes der evt. noget vba kode som gennemgår alle mailfoldere igennem og
sletter alle de mails som er markeret med rødt flag og som er over 1 måned
gammel ?

På forhånd tak

MJ

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-08 15:43

"Mike Johnson" <powerviper4@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sletter alle de mails som er markeret med rødt flag og som er over 1 måned

Du kan vel oprette en regel, som opfylder dine kriterier...
Bjarne

Fra : Mike Johnson

Dato : 05-11-08 13:38

OK, syntes ikke jeg har fundet noget som kunne, men jeg kigger lige igen.

tak

MJ

Fra : Mike Johnson

Dato : 05-11-08 13:49

Synes stadigvæk ikke at kunne finde noget som kan bruges.

Jeg vil tro at man skal over i moget VBA.

Fra : Lars Klintholm

Dato : 05-11-08 23:05

Den 05 nov 2008 skrev Mike Johnson i dk.edb.programpakker.ms-office:

> Synes stadigvæk ikke at kunne finde noget som kan bruges.

Funktioner
Regler og beskeder
Ny regel
Start fra tom regel

Kriterier:
Afmærket til handling (vælg opfølgning)
og
Modtaget inden for et bestemt tidsområde (vælg før 1 måned)

Handling:
Slet den (eller måske slet permanent)

Derefter kan du vælge at køre reglen på fx. indbakke inklusive alle
undermapper

Lars Klintholm

Fra : Mike Johnson

Dato : 06-11-08 13:18

Tak for din tilbagemelding

Vil det gøre at det kun er de som er markeret med rødt flag eller vil det
være alle som er markeret med flag ?

En anden ting. Jeg kan ikke umiddelbart se at man kan vælge 1 måned tilbage
men mere vælge en bestemt dato. Jeg ville helst have at den tager alle mails
over en måned gammel (som er markeret med rødt flag) bliver slettet.

MJ

Fra : Mike Johnson

Dato : 06-11-08 13:54

Jeg har fået det til at køre ved at benytte mig af dit forslag samt bruge
kategori attributten, men jeg skal stadigvæk sætte datoen op manuelt fra
gang til gang (da jeg kun kan se at denne skal sættes op til en bestemt
dag).