NewsGroups
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 01-10-08 13:51

Hejsa Ved ikke rigtigt om det er den rigtige gruppe, men nu prøver
jeg.

Jeg har Tdc som min udbyder. Men jeg har været på jagt efter andre
steder hvor man kan hente nyhedsgrupper. Så faldt jeg over
news.sunsite.dk som til og med er gratis at bruge.

Mit ? er om det ikke er den samme server som de 2 bruger, for
nyhedsgrupperne er fuldstændigt identiske. Altså ingen nye
nyhedsgrupper hos news.sunsite.dk

Mvh Karsten

Fra : Jakob Bøhm

Dato : 01-10-08 14:02

Karsten Nielsen skrev:
> [...]
>
> Mit ? er om det ikke er den samme server som de 2 bruger, for
> nyhedsgrupperne er fuldstændigt identiske. Altså ingen nye

Nej, det er ikke den samme server.

I princippet burde alle udbyder-news-servere i verden have de samme
grupper, men i praksis har mange udbydere en eller anden politik om
at de "sparer" visse grupper væk.

På dette punkt er der både ligheder og forskelle mellem TDC og
sunsite.dk. TDC har dog mange flere udenlandske grupper end sunsite.dk,
til gengæld gemmer sunsite.dk muligvis gamle indlæg i flere dage end
TDC, men jeg er ikke sikker. Med hensyn til dk.binaer.* grupperne blev
de på et tidspunkt nedlagt eller kraftigt begrænset hos TDC, men jeg er
ikke sikker på om sunsite.dk har dem.

--
Jakob Bøhm, M.Sc.Eng. * jb@danware.dk * direct tel:+45-45-90-25-33
Danware Data A/S * Bregnerodvej 127 * DK-3460 Birkerod * DENMARK

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 01-10-08 14:08

On Wed, 01 Oct 2008 15:01:39 +0200, Jakob Bøhm <jb@danware.dk> wrote:

> [...]
>TDC, men jeg er ikke sikker. Med hensyn til dk.binaer.* grupperne blev
>de på et tidspunkt nedlagt eller kraftigt begrænset hos TDC, men jeg er

Hej og tak for dit svar.
Sunsite.dk har desværre heller ikke de binaere grupper. det var nemlig
dem som jeg ville prøve om jeg kunne finde hos en anden udbyder

Mvh Karsten

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 01-10-08 14:19

Karsten Nielsen <k-nielsen@tdcadsl.dk> skrev :

>Sunsite.dk har desværre heller ikke de binaere grupper. det var nemlig
>dem som jeg ville prøve om jeg kunne finde hos en anden udbyder

Det må du finde plastikket frem for og betale.

Giganews, Newshosting og Astraweb er blandt de mest brugte.
--
Kerim

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-10-08 15:26

Jakob Bøhm skrev:

> TDC, men jeg er ikke sikker. Med hensyn til dk.binaer.* grupperne blev
> de på et tidspunkt nedlagt eller kraftigt begrænset hos TDC, men jeg er
> ikke sikker på om sunsite.dk har dem.

Sunsite har aldrig haft dem.

--
Bertel

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 01-10-08 16:33

Bertel Lund Hansen <unospamo@lundhansen.dk> skrev :

>Sunsite har aldrig haft dem.

Jow, de har haft de danske binære grupper.
--
Kerim

Fra : Rado

Dato : 01-10-08 14:06

On Wed, 01 Oct 2008 14:51:18 +0200, Karsten Nielsen
<k-nielsen@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>
>Mit ? er om det ikke er den samme server som de 2 bruger, for
>nyhedsgrupperne er fuldstændigt identiske. Altså ingen nye

Det kunne måske skyldes at TDC udelukkende får feed fra Sunsite nu.
Det kunne de i realiteten nok godt klare sig med, nu de har smidt
binær grupperne ud. Så sparer de sikkert også nogle penge.

Blot et gæt...

--
Rado

Formerly,We Suffered From Crimes.
Now,We Suffer From Laws.
- Tacitus

Fra : Sonny T. Larsen

Dato : 02-10-08 19:40

On Wed, 01 Oct 2008 15:05:56 +0200, Rado wrote:

> Det kunne måske skyldes at TDC udelukkende får feed fra Sunsite nu.
..
..
> Blot et gæt...

Som er forkert.

--
/Sonny - #include <std.disclaimer.h>

"I don't have an attitude problem, you have a perception problem."

Fra : Rado

Dato : 04-10-08 23:27

On 02 Oct 2008 18:39:33 GMT, "Sonny T. Larsen" <sonny@unix.dk> wrote:

>.