Andet multimedie
Lightroom - edit in photoshop
Fra : Ukendt

Dato : 02-10-08 07:46

Jeg har også spurgt i foto-gruppen - men prøver også lige her, da jeg ved
der også sidder kloge hoveder i denne gruppe:

Når jeg i lightroom vil redigere et foto i photoshop, plejer jeg at
højreklikke på billedet og vælge edit in photoshop...

Men nu virker det pludselig ikke mere... I stedet for at åbne billedet i
photoshop, åbner photoshop sin egen open-dialogboks (altså lige som hvis jeg
kun åbnede photoshop og trykkede ctrl+o)...

Nogen der kender noget til dette ?

Hilsen Palle

Fra : samsonp22@gmail.com

Dato : 22-11-08 09:47

Hej Palle
Hvis du endnu ikke har fundet en forklaring på problemet, kan svaret
være et af følgende:
1. Filen der ønskes åbnet i Photoshop ligger på et netværksdrev
2. Der er 'extended characters' i din sti til filen. Fx vil hhv
æ,Æ,ø,Ø,å,Å alle bryde den igangværende forbindelse til Photoshop.

Venlig hilsen
Jens