BF2- 1.41 patch fejl.
Fra : Mads G

Dato : 27-09-08 16:32

Hej jeg har lige installeret mit Battlefield 2 på min nye bærbar som kører
med en vista basic 32bit.
Jeg skal jo selfølgelig have den nyeste version for at spille med andre, så
jeg har downloadet 1.41 patchen fra ea oficielle hjemmeside.
Men problemet er at når jeg prøver at køre installationen af patchen kommer
følgende meddelse:
http://i226.photobucket.com/albums/dd178/GosvigFc/BF2-patchfejl.jpg

Er der nogle af jeg kloge hoveder derude som har den rigitge løsning?

Hilsen Mads

Fra : Hagar

Dato : 28-09-08 00:43

"Mads G" <Futteg@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://i226.photobucket.com/albums/dd178/GosvigFc/BF2-patchfejl.jpg
>
> Er der nogle af jeg kloge hoveder derude som har den rigitge løsning?

Har du ændret på den sti spillet oprindeligt ville installere til ?

Hagar

Fra : Mads G

Dato : 28-09-08 09:46

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Mads G" <Futteg@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du ændret på den sti spillet oprindeligt ville installere til ?
>
> Hagar

Nej.

Da spillet blev installeret trykkede jeg bare næste, så den burde ligge i
den forud bestemte mappe.
Den ligger i: C/programmer/EA GAMES/Battlefield 2

Hilsen Mads

Fra : Kenneth

Dato : 28-09-08 10:11

Mads G wrote:
> [...]
> http://i226.photobucket.com/albums/dd178/GosvigFc/BF2-patchfejl.jpg
>
> Er der nogle af jeg kloge hoveder derude som har den rigitge

Trykkede du "Reboot Now" efter installering?

Det har skabt en masse problemer for folk
hvis de ikke har gjort det, og de endte med at
skulle re-installere det.

Med Venlig Hilsen / With Best Regards
Kenneth Iversen

Fra : Mads G

Dato : 28-09-08 11:11

> Trykkede du "Reboot Now" efter installering?
>
> Det har skabt en masse problemer for folk
> hvis de ikke har gjort det, og de endte med at
> [...]

Hmmm...

Det kan jeg desværre ikke huske.
Jeg kan prøve at re-installere det senere så skal jeg nok lige give svar om
det lykkedes eller ej.

Hilsen Mads

Fra : Mads G

Dato : 29-09-08 15:15

> Trykkede du "Reboot Now" efter installering?
>
> Det har skabt en masse problemer for folk
> hvis de ikke har gjort det, og de endte med at
> [...]

Nu virker det!

Jeg havde åbenbart et installations problem, men nu er det løst.

Tak for hjælpen!

Hilsen Mads

Fra : Kenneth

Dato : 29-09-08 19:17

Mads G wrote:
> Nu virker det!
>
> Jeg havde åbenbart et installations problem, men nu er det
> løst.
> Tak for hjælpen!

Det var så lidt