Purung knægt søges
Fra : Mr.Larsen

Dato : 28-09-08 15:39

Hej lækre gruppe og lækre unge fyre

Vi er nogle fyre der mødes nu og da for at slikke hinanden i røven. Vi
vil godt prøve noget nyt. Vi søger derfor en knægt der er så ung som
overhovedet muligt. Aller helst under 14 år. Ham vil vi så slikke i
røven alle sammen. Nogen af os vil klæde os ud som lækre tøzer.

Så er du en purung knægt og kunne du tænke dig at blive slikket i
røven så skriv til en af os. Du kan skrive til

hejwin@post.tele.dk / hejwin@mail.tele.dk
mrlarsen@post.cybercity.dk
netsat_99@gmail.com
frank@superbruger.dk

Vi er alle sammen meget karismatiske og vi glæder os til at slikke dig
i røven. Vi er også gavmilde så du skal nok få en stor skilling. Vi
mødes normalt i Brøndby.

--
Jens Erik Bruun ytrede følgende "Som vi siger i LasVegas..."

Fra : Mr.Larsen

Dato : 28-09-08 17:56

(erstatter <gbocth$2nn$1@newsbin.cybercity.dk>)

Jens Bruun skrev den 28-09-2008:
> [...]
>

> Vi er alle sammen meget karismatiske og vi glæder os til at slikke dig
> i røven. Vi er også gavmilde så du skal nok få en stor skilling. Vi

Flot indlæg Jens Bruun.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Anders Honoré

Dato : 28-09-08 19:16

"Mr.Larsen" <mrlarsen@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Så er du en purung knægt og kunne du tænke dig at blive slikket i
> røven så skriv til en af os. Du kan skrive til

> [...]

Nu må i sgu lige styre jer lidt!

Fra : Christian Jensen

Dato : 28-09-08 19:39

"Anders Honoré" <andhon@nospam.ingenspam.com> skrev i en meddelelse

> Nu må i sgu lige styre jer lidt!

Du er måske misundelig ???!!??

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 28-09-08 19:43

"Christian Jensen" <cjensen@mail.dk> skrev i en meddelelse

>>> hejwin@post.tele.dk / hejwin@mail.tele.dk
>>> mrlarsen@post.cybercity.dk
>>> netsat_99@gmail.com

> Du er måske misundelig ???!!??

Kan i så lade være med at poste de email adresser hele tiden !!!!!

Fra : Anders Honoré

Dato : 28-09-08 19:45

"Ejvind Kruse" <hejwin@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Kan i så lade være med at poste de email adresser hele tiden !!!!!

Jeg lover at lade være!

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-08 03:17

"Mr.Larsen" skrev i en meddelelse:

> Vi er nogle fyre der mødes nu og da for at slikke hinanden i røven. Vi
> vil godt prøve noget nyt. Vi søger derfor en knægt der er så ung som
> overhovedet muligt. Aller helst under 14 år.

Du kan vente besøg af sædelighedspolitiet imorgen.
De beslaglægger din computer og alle dine DVD'er...

(Vil sgu gerne høre, om de virkelig gør det!) -- Ib

Fra : Mr.Larsen

Dato : 30-09-08 04:49

Ib Baagøe udtrykte præcist:

> Du kan vente besøg af sædelighedspolitiet imorgen.
> De beslaglægger din computer og alle dine DVD'er...
>
> (Vil sgu gerne høre, om de virkelig gør det!) -- Ib

Og du har selvfølgelig gennemskuet at det er en anonym der forsøger at
svine mig til ikke?

Jeg poster _KUN_ fra cybercity og har _altid_ IP på mine indlæg, den du
skal melde er en HR. Jens Bruun.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...