Fejl: "var_element is undefined"
Fra : MooreHojer

Dato : 28-09-08 14:10

Hej NG

Får følgende fejl i mit JavaScript (fejlkonsollen i FF3):
Fejl: var_element is undefined
Kildefil: http://moorehojer.dk/basic/version1/backend/createProfile/createProfile.js.php?ALLOWED_INCLUDE=true
Linje: 64

linie 62-65 er:
function isValid(var_element)
{
var_element.className = "";
}

den linie der kalder funtioner er:
isValid(firstname);

og firstname erklæres sådan her:
var firstname = document.getElementById("firstname");

Den udfører sit arbejde korrekt og sætter klassen på det rigtige element, men nu alligevel gerne have rettet fejlen alligevel.

--
MooreHojer

Fra : Stig Johansen

Dato : 28-09-08 17:36

MooreHojer wrote:

> Hej NG
>
> Får følgende fejl i mit JavaScript (fejlkonsollen i FF3):
> [...]

Du har måske rettet efter du skrev, men linie 103 - 110 ser sådan ud herfra
p.t:
if(valid == true)
document.getElementById("submit").disabled = false; isValid();
}

function isValid(var_element)
{
var_element.className = "";
}
Bemærk 'isValid();' (= tomt element, aka undefined)

Stig Johansen

Fra : MooreHojer

Dato : 28-09-08 20:11

> if(valid == true)
> document.getElementById("submit").disabled = false; isValid();

takker