Andet multimedie
bentjuul 3670
Nogen der bruger "Canon CD Label Print" på~
Fra : Autocadster

Dato : 28-09-08 13:10

Jeg er ved at skifte fra PC/Windows Vista til iMac/OSX, som det så ud
ind til i dag så gik alt stort set som smurt

Men. men... så ville jeg i dag flytte alle mine færdige labels, som er
er lavet med "Canon CD Label Print" til mine to Canon Pixma IP4000R
printere, har hentet "Canon CD Label Print" fra Canon's www og alt
burde være i orden... men nej, jeg kan ikke åbne de labels der er lavet
på pc

Nogen der har oplevet dette og fundet en løsning ?

Autocadster / 2620

Fra : Kim Schmidt Wind

Dato : 03-10-08 17:01

"Autocadster" <autocadster@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> være i orden... men nej, jeg kan ikke åbne de labels der er lavet på pc
>
> Nogen der har oplevet dette og fundet en løsning ?

Prøv at gemme filerne på PC så de kan ses på en MAC.

Kim

Fra : Autocadster

Dato : 03-10-08 18:25

Kim Schmidt Wind har bragt dette til verden:

Øh maximum ikke forstået

Autocadster / 2620

Fra : Max

Dato : 03-10-08 20:09

Hej Autocadster

> Øh maximum ikke forstået

CD-Label Print kan gemme cd-printet som image og de
kan jo da læses på en Mac.

--
Mvh Max