Freeware CAD program som kan eksportere ti~
Fra : BikeManiac

Dato : 28-09-08 08:27

Hej Gruppe,

Jeg har brug for et suuuuper simpelt CAD program a la Cadstd som kan
eksportere til fx jpg, png eller eps uden at der mistes information.
Og det skal være gratis. Jeg har allerede Cadstd og det er præcis hvad
jeg søger - dog mangler eksport funktionen. Tunge programmer såsom
Autocad er jeg ikke interesseret i. Er der nogen som har nogle tips?

Mvh Lucas

Fra : Rado

Dato : 30-09-08 23:14

On Sun, 28 Sep 2008 07:26:39 -0700 (PDT), BikeManiac
<lucasjensen@gmail.com> wrote:

>Jeg har brug for et suuuuper simpelt CAD program a la Cadstd som kan
>eksportere til fx jpg, png eller eps uden at der mistes information.

Hvorfor ikke bare lave et screendump? Så får du præcis hvad du ser på
skærmen.

--
Rado

Formerly,We Suffered From Crimes.
Now,We Suffer From Laws.
- Tacitus

Fra : Rado

Dato : 30-09-08 23:26

On Wed, 01 Oct 2008 00:14:15 +0200, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

>Hvorfor ikke bare lave et screendump? Så får du præcis hvad du ser på
>skærmen.

Eller Edit > Copy Clipboard > Raster

og så paste ind i f.ex. IrfanView?