EA ændrer Spores kopisikring efter heftig ~
Fra : Mr.Larsen

Dato : 22-09-08 12:23

---
Han lover også, at EA vil arbejde på en løsning, så brugerne selv kan
"deauthorize" computere, så de ikke skal kontakte EA for at installere
spillet på nye maskiner.
---

http://www.comon.dk/news/ea.aendrer.spores.kopisikring.efter.heftig.kritik_37779.html

Hvorfor pangle med den slags, var det ikke nemmere at fjerne loftet
helt.

Men rart at se de lytter til klagerne.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Kim2000

Dato : 22-09-08 18:04

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Hvorfor pangle med den slags, var det ikke nemmere at fjerne loftet helt.

Er det mig der misforstår at at Spore er et onlinespil, og når det er det
skal det have fat i EA's servere for at kunne spilles, i så fald må det
være ganske enkelt at konstatere om det er ægte eller ej.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 22-09-08 18:46

"Kim2000" skrev

> Er det mig der misforstår at at Spore er et onlinespil

Mjahh, det er både MP og SP

- Peter