Kan man blande Motul Scooter Expert og Cas~
Fra : Esben K. Laustrup

Dato : 22-09-08 13:06

Jeg ejer en PGO T-REX 110cc 2-takts scooter som pt. er påfyldt Motul
Scooter Expert 2T:

http://www.opieoils.co.uk/p-929-motul-scooter-expert-2t-oil-for-2-stroke-engines-scooters-technosynthese-anti-smoke.aspx

Der er ikke ret meget tilbage i olietanken, så der skal snart fyldes
mere på. I den forbindelse har jeg ca. ½ liter Castrol Super TT-olie
stående i skuret:

http://www.scooter-center.dk/webshop/product_info.php?products_id=77

Kan jeg fylde Castrol Super TT-olie på tanken og dermed blande med
Motul Scooter Expert 2T?

I øvrigt: hvilken type olie er bedst til min scooter?

Takker på forhånd.

Esben

Fra : Henning Lund

Dato : 24-09-08 05:51

Esben K. Laustrup <mail_FJERNDETTE@ezben.dk> skrev:
> [...]
> med
> Motul Scooter Expert 2T?
>
> I øvrigt: hvilken type olie er bedst til min scooter?

Super TT er en delsyntetisk olie som du godt kan køre på, nummer
et ville være, hvis du brugte TTS fra Castrol i stedet, den er
fuldsyntetisk og har både nogle fine data, samt ikke mindst et
godt rygte på sig hos totaktsfolket. Jeg har for nogle år siden
solgt mange hundrede liter af TTS til både crosskørere og
almindelige knallert / scootere, selv de hardcore tunede kørste
uden varmesætninger med olien. Jeg bruger den stadig til vore
køretøjer, småmaskiner mm.
Den få´s bla på nettet, 3 dunke til kr 200.
Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/
FJERNhl@lite.dk

Fra : Morten KD

Dato : 24-09-08 15:51

> TTS fra Castrol .
> Den få´s bla på nettet, 3 dunke til kr 200.

Kunne du måske afsløre - med et link eller lign. - hvor?

Venligst,
Morten

Fra : Henning Lund

Dato : 24-09-08 18:17

Morten KD <mortenkd@jubiimail.dk> skrev:

> Kunne du måske afsløre - med et link eller lign. - hvor?
>
> Venligst,
> Morten

Ja da bla her http://www.moto-leoni.dk/shop/index.php?cPath=30
men mange andre har det også

Fra : Morten KD

Dato : 24-09-08 18:34

> Ja da bla her http://www.moto-leoni.dk/shop/index.php?cPath=30

Super, takker.. - det billigste jeg kunne finde var hos speedline til 249,-

Venligst,
Morten

Fra : Henning Lund

Dato : 25-09-08 15:17

Morten KD <mortenkd@jubiimail.dk> skrev:

> Super, takker.. - det billigste jeg kunne finde var hos
> speedline til 249,-

Du ku jo fortælle Speedline at det kan få´s billigere andre
steder, de plejer at være til at snakke med