bagrund
Fra : jopa

Dato : 24-09-08 22:32

Nogen der kendskab til folk der laver sådanne på bestilling og er gode til
det
det behøver ikke være så dyrt som dem man kan købe i forretninger

--
Mvh. John

Fra : Jacob Andersen

Dato : 25-09-08 19:28

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> det
> det behøver ikke være så dyrt som dem man kan købe i forretninger

http://www.makemake.dk/default.asp?menu=2

Mvh
Jacob

Fra : jopa

Dato : 25-09-08 21:05

"Jacob Andersen" <i@dk> skrev

> http://www.makemake.dk/default.asp?menu=2

Takker for linket som er gemt

--
Mvh. John
http://jp-web.dk

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-09-08 20:18

> Nogen der kendskab til folk der laver sådanne på bestilling og er gode til
> det
> det behøver ikke være så dyrt som dem man kan købe i forretninger

Vi har bare et stykke plastik med malede planter. Det ser fint ud hos os. Da
jeg havde ciklider, malede jeg med vandfarve på et stykke 10 mm flamingo som
så sad bag akvariet, og det passede også fint ind.

Mvh Maria

Fra : jopa

Dato : 25-09-08 21:04

"Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> skrev

> Vi har bare et stykke plastik med malede planter. Det ser fint ud hos os.
> Da jeg havde ciklider, malede jeg med vandfarve på et stykke 10 mm
> flamingo som så sad bag akvariet, og det passede også fint ind.

Jo men tid og lyst er til mere

Har en færdig bagrund som jeg efterhånden er træt af

--
Mvh. John
http://jp-web.dk