Sort sol ved grænsen
Fra : Ukendt

Dato : 21-09-08 15:19

Hejsa,
Nu nærmer tiden sig til den årlige udflugt til Tøndermarsken - hvordan ser
det ud dernede - er de ved at samle sig allerede nu?
Mvh. Bo

Fra 2006
http://bo.joergensen3.person.emu.dk/sortsol/index.htm

Fra : www.tsp-photo.com

Dato : 22-09-08 07:04

"Bo" <bosnabelpcdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nu nærmer tiden sig til den årlige udflugt til Tøndermarsken - hvordan ser
> det ud dernede - er de ved at samle sig allerede nu?

Jeg var der i Lørdags, og de er begyndt at samle sig. I lørdags gik de dog
ned uden noget rigtig show, lidt kedeligt, men sådan er naturen jo ind i
mellem. Regner med at tage derned igen i løbet af ugen.

MVH
Thomas
www.tsp-photo.com

Fra : Ukendt

Dato : 28-09-08 21:27

> [...]
> ned uden noget rigtig show, lidt kedeligt, men sådan er naturen jo ind i
> mellem. Regner med at tage derned igen i løbet af ugen.

Ok - skriv hvis du ser noget STORT

Jeg har booket en hytte i efterårsferien, så jeg krydser fingre for det helt
store show!

Mvh. Bo