Avg og Norton i top
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 14:08

Her er lige et link til Ekstra Bladet, som kører en afstemning om hvilket
antivirus-program man synes bedst om

AVG i top

NORTON som nummer 2

http://ekstrabladet.dk/nationen/article1055892.ece

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-09-08 14:40

Åge Halldorsson skrev:

>http://ekstrabladet.dk/nationen/article1055892.ece

Hviket antivirusprogram synes du er det bedste?
   Jeg bruger ikke noget antivirus-program

Herlig svarmulighed, gad vide om de læser korrektur på hvad de ligger på
nettet, det havde være mere logisk med svarmulighed "Intet"
--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Sune Storgaard

Dato : 20-09-08 15:33

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Her er lige et link til Ekstra Bladet, som kører en afstemning om hvilket
> [...]

Man kan også stemme om månedens side 9 pige, men det bliver hun ikke kønnere
af.
Dog ville jeg hellere bruge dagens side9, end de 2 nævnte antivirus
programmer.

Lad os bare kalde den afstemning for mindre seriøs. Der mangler iøvrigt et
par markante som bla. Eset og F-secures's produkter.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-08 15:37

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.invaliDK> skrev i meddelelsen

> Lad os bare kalde den afstemning for mindre seriøs. Der mangler iøvrigt et
> par markante som bla. Eset og F-secures's produkter.

________

Det er også en afstemningsrubrik som hedder "øvrige". Men der er så få
stemmer at AVG og Norton alligevel ikke kan trues.

Fra : Finn

Dato : 20-09-08 21:21

Åge Halldorsson wrote:
> Her er lige et link til Ekstra Bladet, som kører en afstemning om
> hvilket antivirus-program man synes bedst om

> [...]

Det er vel ikke ligefrem seriøsit, der har præget skriplerierne der, så
mon ikke brugerundersøgelser vil følge det samme spor.

Venlig hilsen
Finn

--
Der findes 3 slags mennesker.. dem der forstår det skrevne ord og dem,
der kun kan skrive.

Fra : John

Dato : 21-09-08 00:22

"Åge Halldorsson" <aa.h@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> AVG i top
>
> NORTON som nummer 2

Symantec kan åbenbart stadig få nogle til at betale for noget, som Grisoft
(og andre) leverer gratis.

Ganske imponerende.

John