Sort på Mors.
Fra : Arne Holm

Dato : 19-09-08 18:42

Hej Gruppe.
Jeg har tænkt mig at køre en tur vestover (fra Aalborg)i morgen for at
spotte "sort sol". Er der nogen der har forslag til, hvor jeg kan få den
oplevelse her i det Nord/vest-jydske. Sidste år var jeg i sønderjylland,
hvor jeg oplevede en lille snert af fænomenet.
M.v.h.
Arne

Fra : Arne Holm

Dato : 21-09-08 11:22

Observeret ca. 5000 stære ved Kærup Holme skjulet i sv retning kl 2000.
Dog var de ude på stor afstand , men en dejlig afslutning på dagen. En
bedre plasering for os ville nok være kraptårnet.
M.v.h.
Arne