Fej i Office XP
Fra : Ukendt

Dato : 18-09-08 13:18

Hej NG,

Jeg har lige købt en ny bærbar.
På den lå der en 60 dages prøver version af Office 2007.
Da jeg har fået en gratis Office XP af firmaet, har jeg afinstalleret
2007'eren, og installeret XP'eren.

Mit problm er at jeg nu, hver gang jeg starter et office program, får en
fejlmeddelelse.
(Office-programversion matcher ikke)

Er der et klogt hoved som ved hvordan jeg fikser dette problem ?

Venligst
Neuhafen

Fra : Søren Blom

Dato : 18-09-08 20:07

"Neuhafen" <neuhafen sNaBeL-A neuhafen dk> skrev

> [...]
> fejlmeddelelse.
> (Office-programversion matcher ikke)
>
> Er der et klogt hoved som ved hvordan jeg fikser dette problem ?

Er det Vista du har på din ny maskine, så er jeg ikke sikker på at du kan
bruge Office XP, men det kan du selv slå op, brug google.

--
Venlig Hilsen

Søren Blom
soren@blom.dk
mail med spamfilter besvares ikke

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-08 12:56

> "Neuhafen" <neuhafen sNaBeL-A neuhafen dk> skrev

> Er det Vista du har på din ny maskine, så er jeg ikke sikker på at du kan
> bruge Office XP, men det kan du selv slå op, brug google.

Ja. Det er i Vista.

Jeg fik det til at virke ved at sætte alle brugere til Administrator, og
re-installere.

Office XP kan altså godt køre i Vista.

Neuhafen